Followers

Aug 11, 2015

Bersiar-siar di taman

Assalamualaikum.
Ahad yang lepas (9.8.2015) bawa anak3 bermain kt taman
Lama tak jalan2 bwk anak3 main
jarang skali.
pasti anak3 bosan terperap di rumah
time papa rajin. time papa ada.
dapat la bwk anak3 keluar
si adik pun dah 5 bulan. sudah agak pandai. tgk2 orang. tgk keliling
si kakak pun dah pandai berlari. bermain. melompat. memanjat
senang skit nak bwk jalan
dowg pun dah tak takut jumpa orang
kalo dulu... huuuuu....jenuh!
tapi tak tahan kalau bab gaduh.kelahi.rebut barang mainan. apa lagi. mmg mereka la HEROINnye.
Tu belom adik dia pandai merangkak, berjalan lagi... bab buli pun leh tahan masing-masing

tapi tu semua hiburan buat mama
mama garang
tapi mama sayang anak3 mama ni
geram
rasa nak geget!

kbai!

8 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie said...

Eleh mama tu hari-hari mengadap pun nak geget. Habis auntie ni yg selalu cuma dpt tengok gambar macam mana? Geram tau tengok. Kalau dekat dpt juga pergi gomol. Ni jauh nun di sana.

iryanty ahamad said...

:-)) rasa bahagia bila lihat gambar anak2 emme...yang kembar tu cepat je membesar..

nuyui a.k.a miss YUI said...

dah tntu deme sronok tu =)

aryan azra said...

seronoklah anak3 dapat bersiar2 ditaman kan

azizah green line said...

budak2 bawa jalan2 mmg sukaa

Inani Hazwani said...

seronoknyaaa jalan jalan :D

eita said...

mesti best kan...

wan muliani said...

suka lah anak anak dapat jejalann.. hehehe

Post a Comment

tq 4ur comments~