Followers

Jul 29, 2015

Nak letak tajuk apa?!


Insiden pagi tadi, trus dapat wasap dari Mr HuB... sabar jelaaa...



17 princes N princess Yg Sweet:

lieyalatif said...

kahkahkahkah...

setuju sangattttt2...tu laa perempuan...hahaahahahah

eita said...

kite setuju sangat2....memng betol pun....



tak sangka plok akak dah bertambah bilangan keluarga ita ingat kan masih si kembar tu lagi

iryanty ahamad said...

Hahaha..betul juga :-))

Kakzakie said...

Hihi...menusuk terus sindiran tu Me
Ada betulnya kan:)

Nurzakiah Hanum said...

hahaha

norey said...

hahhahah..sabar je la me..

aizamia3 said...

hehehe.. emosi perempuan terlalu kompleks.. ;)

Eye_nee said...

sgtttt betul....hahahaha....nak2nya kata2 yg boleh menjadikan hati sakit...tipa patah boleh ingat...

Azura Wawa said...

tu standard laaa..urat org pompuan byk yg putus lepas bersalin..so klau takat dia lupe dia letak getah rambut kat mana, maafkan je la dia..kekeke..kat ERA radio smlm ade up pasal getah rambut tu..kelako jek..

Inani Hazwani said...

HAHAHAH. Setujuuu sangat :P

Ena said...

kuangkuangkuang..
ye la sbb ena pun gitu gak..
kihkihkih

tiga lalat said...

tapi pramlee bole je tanya bini dia, 'butang baju haku mana Pah?'., harhar2

eelobor said...

hahahaha.....memang betul tuh

LYAfrina said...

hihi..biasa la gittu..
y remeh temeh x igt.. haha

Pykaa Pdott said...

Hahaha stuju Sgt . hahaha :D

Sham said...

no women no cry...hee3...

Fieza Sani said...

saya pelupa..mr husband lagi kuat ingatan..saya ada part2, bila sel2 otak sedang berhubung, ingat..kalau tak, jenuh pikir 'ada ke..ada ke'..selalu macam tu..husband kadang hangin je..hehe

Post a Comment

tq 4ur comments~