Followers

Jul 13, 2015

Ms Aurel Inda House! 4 Months Already~

Assalam,
bulan ini aurel nak masuk 5 bulan...
Pls dont grow up too fast aurel

Pandai gelak
Pandai tgk camera
pandai nak bersembang
Pandai ngiring
lom betul2 pandai meniarap
pandai lompat!

Belanja gambar Aurel
Mama selalu gak turun taska tgk aurel n susukan aurel
spanjang bulan Ramadan, itu lah rutin,
so, aurel pun dah tau time dia susu...
ade skali tu mama turun aurel tido... so, tak dpt la Bf Aurel...
sejak susukan aurel, terasa berat badan aurel cepat je bertambah
Alhamdulillah..moga membesar dgn sihat, semangat, ceria, dan sentiasa dalam lindungan Allah swt

Amiin............


Mata aurel besar sebab time mama pregnant pakai lens barbie dolls, hahahah!

16 princes N princess Yg Sweet:

idzwa kamaruddin said...

comel!

Nurzakiah Hanum said...

comelnyaaaaaaaaaaa

HeNRieTTa JoSe said...

comelnye bby,...

norey said...

comeyyyynyaaaaa.....
kiss sikit...

iryanty ahamad said...

anak anugerah dari Allah yang tak ternilai..semoga baby membesar dengan sihat..amin

LYAfrina said...

dah besar dia..mmg comey sgt2..mata dia tu.bulaattt.mmg comey la..xyah pkai contact lens dah..hehe

Inani Hazwani said...

Comelnyaaa aurel. mata tu boolat nyaa :)

lieyalatif said...

aurel comelll..secomel namenyer...mate bulattttt..suke tgk ....

******************************

Assalamualaikum…

Selamat hari raya aidilfitri dari lieyalatif buat emme sekeluarga….moga syawal dirai dengan penuh meriah dan dlm keberkatan Allah taala….

Terlebih bias tutur bicara,
Disimpan jangan ampun dipinta,
Syawal dinanti akan kunjung tiba,
Ikhlas dari hamba yang cantik jelita.

Hati-hati dlm perjalanan moga raya tahun ini dirai gembira….

Ct Noraishah said...

comelnya..geram nak cubit2

Ena said...

comelnye ye Aurel ni.. mata bulat tu yang geram tu..

Selamat menyambut lebaran ye Emme..

SSulieana said...

auntie jeles dgn aurel sbb aurel sngt comeyyyyyyyyy!!!!

Azura Wawa said...

Anak hat ni lain skit muke dia eh emme..

wahida said...

sumpah comel!!
semoga terus membesar dengan sihat ye sayang...

aquagugurl said...

tak pe eMMe..mata besar tapi comel..bulat

Bunda a.k.a KN said...

alolo dah besar dah dia...comel bambam lagi dia...

Selamat menyambut aidil fitri untuk emme sekeluarga..

Siti Yang Menaip said...

alololo mata yang bolat itu =D
hehe jangan besaq cepat sngt mama tak puas nak golek2 sama tu..

Post a Comment

tq 4ur comments~