Followers

Jul 13, 2015

Berbuka Durian di Kg Mertua

 skrg ni musim durian, merasa berbuka durian..
nnt raya sempat lagi ngadap durian... tgh lebat buah nye...
makan puas2...hahaha!

Menu Special : balik dari Gemas, singgah beli gulai lemak maman ayam dgn maman daging, sdappp....

Memandangkan sudah hampir ke penghujung Ramadhan,
sempat juga Me berbuka puasa dan bersahur di rumah Mertua...
Alhamdulillah... 
tapi tak sempat nak bergambar dgn menu lauk pauk berbuka...
sejak anak tiga ni... mmg bz dgn anak je laa...
lagi pun balik skejap je...
jadila tido 1 malam..
raya ketiga balik kg lagik...
nnt lama skit kt kampung, 
sempat kot shoot gambar banyak2, heeee~
kot ye sempatttt...

pst: ari tu makan durian kat Perak, ni durian kg Mertua..tapi FREE punye, sbb ade pokok durian belakang umah.. Puas ngadap!  hahahah!

15 princes N princess Yg Sweet:

eelobor said...

semalam member dari bentong tanya nak durian musing king tak, cuma RM10 sekilo. hehehe, lepas raya nanti otw balik ke KL boleh la singgah bentong borong durian banyak2, makan sampai puas hati. wat pulut durian.... best nyeeeee

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa doyan :)

azizah green line said...

pehhh sedapnyaa duriann

iryanty ahamad said...

kalau balik gemas singgah lah umah kak yan...dah dekat tu...leh eratkan silaturahim :-))

tiga lalat said...

salam ramadhan, musim durian mulah mulah! ;p

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Durian... huhuuuhuh... bestnya...

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg skg musim dia.. smpai jemu makan..hihi

norey said...

sedappnyaaa Me...
tetiba teringin pulak pulut durian....

aquagugurl said...

wahhh..pokok durian blkg umah je..PREE..sonok kowt..kalau asben saya, memang loncat2 la dapat durian pree..selalu nak beli, mesti timbang..asben cakap, macam boleh makan ngan kulit2 dia sekali..hiiii

Siti Yang Menaip said...

uuuish memang sana sini jual durian skarang kan.. suka yang kampung
yang pahit2 tu.. makan kena bringat gak.. panas hehe.. tapi sedap punya pasal.. tibai..

Kakzakie said...

Tiga anak pulak disalahkan Me ni:) Itu tanda meriah sampai lupa kan..

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin dari kakak yg selalu usik-usik Me dan anak-anak walau dari komen blog aje.. salam buat anak-anak.

CintaHati Lina said...

Syoknya...sedap dyrian di makan macam tu je... kalu fresh dari ladang lagi sedapnya....

Apapun Salam Syawal dan maaf zahir batin ... mommylina singgah sini

aizamia3 said...

anak bujang ai suka nau buah ni tapi sayang dekat rumah tak boleh makan banyak sebab ibunya tak tahan bau durian.. kihkihkih..

LYAfrina said...

menu kampung is always awesome...

simplyremedies said...

durian kampung for sure sedap compare to commercial ones..

Post a Comment

tq 4ur comments~