Followers

Aug 24, 2011

Kad Hari Raya Saya~

Terima kasih saya ucapkan kepada Ieyla.com dan Uncle Al-Lavendari dan Ieyla

Terima kasih kerana ingat kepada akan saya di sini...

walaupun kite bersua di alam maya, tapi InsyaAllah hubungan ini kekal selamanya....


saya balas jap lagi..tapi juz online...tu je yg sempat saya lakukan...TQVM~

7 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,syiokla ea kak..

slmt hari raya =)

uncle gedek said...

dah lama tak dapat kad...

asik sapat e kad je...

cheh!

cheqna said...

kad raya??
dah lama tak dapat....

al-lavendari said...

terima kasih kerana sudi terima.

Eye_nee said...

Hari ni akk dapat satu kad raya..suke..suke...

Pepel BoNda AmaNi said...

wa pun dapat kad raya jugak semalam...

MulutPayau said...

seronoknya dapat kad raya....

Post a Comment

tq 4ur comments~