Followers

Aug 19, 2011

Nak Cite Ape Yea?!




Assalamualaikum wbt. buat semua bloggers yg berkunjung di teratak Princess Caramadaries (cewah!)
sihat lah hendaknya mE harapkan dan doakan kalian semua baik2 belaka, InsyaAllah...
Amacam Puasa ? Okey? Masih penuh??? Heeee.....kowang jangan tanya mE la.....pepaham je la kan....lain la kalau dah 'berbadan dua' gagah juga nak puasa penuh kan, itu pun kalau tidak mengganggu kesihatan....cumanya kite ni keuzuran sahaja...mmg tak dpt nak dielakkan....

dah 19 Ramadhan  kan? Cepatnya waktu berlalu.............tak sedar kite dah pun 19 hari berpuasa....kira-kira lagi 11 hari lebih kurang 1 minggu lebih, dah nak menyambut aidilfitri...

Baju raya dah siap? (beli readymade ke tempah?)
Kuih raya dah siap (tunjuk2 je ke?)
Duit raya dah tukar? berapa ribu?? (wah!!! byk duit)
Kasut raya?
Pelita/Panjut/Lampu kelip2 berwarna warni? dah gantung?
Lemang dah order?
Ketupat
Rendang?
Bunga api/mercun ada beli?? haaaa...kang kantoi kang...
Apa lagik yea??
haaaaaa.......~~~ Balik mana dulu??? Saya balik Perak (belah mak ayah saya dululaaa...) yeay!!!
raya kedua berangkat ke Gemas (rumah mertua) coz tahun ni giliran belah mr HuB, so kene lama skit la kat sana....1st time raya umah mr HuB...cenne la agaknya suasananya......hurm....harap raya tahun 2011, BERMAKNA!!!

5 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

slmt hari raya kak..

sy bru ada baju spsg..

yg len insyaALLAH isnin ni mau beli =)

eMMe said...

Yui...okay la tu, ade gak 1 pun...daripada takde, heheheh...

Mrs Nageb said...

Auntie banyak ke baju raya,kuihraya,duit raya ke...huhuhu simlan sikit untuk Mareesa...huhuhuhu....selamat menyambut hari raya kat auntie... :)

cheqna said...

masihbelum buat apa2 persiapan =)

norh said...

baju raya belum beli..hu hu

Post a Comment

tq 4ur comments~