Followers

Aug 23, 2013

23.11.2012-23.8.2013= 9 bulan kini usia twin



Assalamualaikum wbt
Selamat hari raya!
Sihat ke kowang?
Me Alhamdulillah sihat..
Airis Azalea sihat... Eryna Azalea, tadi rasa badan dia demam
Ya Allah sihatkanlah anak anak ku..
jauhkan la segala penyakit.
jauhkan lah demam, batuk dan selesema, 
kuatkanlah badannya. 
Amin YRA....


Gigi twin masih lagi 2 batang, belum nampak tanda tambah gigi lagi...
Kak Airis dah pandai duduk sendiri
laju je, tak payah mama dudukkan..
Adik Eryna, belum nampak lagi keberanian dia utk duduk sendiri,
mama kene bantu...
tapi teacher kat Taska kata Eryna dah boleh duduk...
Mama papa lom nampak lagi Eryna..
cepat2 la tunjuk kat mama papa ye Eryna

mama nak tunjuk Airis Eryna naik walker...
tapi lom ada gambar lagi
tungguuu.................. heee~
 

21 princes N princess Yg Sweet:

aizamia3 said...

lain anak lain perkembangan tapi nanti bile tengok Kak Airis dah boleh duduk mesti dia akan usaha jugak.. ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel tgk rambut depa..
f
cun header akk..

m@m@yAyA said...

selamat ari raya kak~

alolo jap jer eh twin da 9bulan.cam xpuas ag tgk pkmbgan dorg da ada pkmbgan lain plak..

xlm da pndi bjln lg best,jenuhla akk nk kejor sorg ke kiri sorg knan..hihi

Munnafendy said...

skjp je kan...dh 9 bln dh pn..skrg ni twin mkn apa? :)

Ena said...

Amin..

Moga twin cepat2 baik ye..

♥ ROS ♥ said...

Cepat2 tjuk ye twin..mama dah tak sabar tu.. Ros pun duk risau lg kat humaira..bulan dh setahun tp duduk xstabik lg...hmmmm :(

SSulieana said...

twin dah big girl la...omei2 sangat depa ni...

attyfir said...

semoga twin cepat sihat..
cantik header ..

erienz said...

japje dah 9 bulan...biasalah demam nak belajar benda baru...

emme ari tu x smpat jumpa kan...busy nolah...rin ari isnin dah balik jb...

azizah :) said...

comelnya rambut dia..hee besar sudah... sebiji muka akak..hehe

Kesuma Angsana said...

sekejap je rasanyer.. makin comel twin ni !

aquagugurl said...

sukenye nengok pkembangan twins ni..shomel lagi tu..saya suka saya suka saya suka..

suka masuk blog eMMe sbb nak baca pasal twin..rasa berkobar2 den nak dapat twin gak..hihi

Roz Mohammad said...

cpt benar masa berlalu...dh hampir setahun si kembar..semoga membesar dengan baik dan menjadi anak-anak yg solehah!

Deqla Manjew said...

alahaii comei la twin akak.. bulat matanya haa.. eeeii geram!

p/s: jemputan majlis hari raya kat opis deqla? maksud akak apa tu? hihi.. x phm la..

~~AzaLea~~ said...

Assalam eMMe..

Twin sebijik muke mamanya.. selamat hari raya emme dan keluarga.. ajaklah twin dtg umah..

**inshaAllah kalau ke presint 15 nanti kite jumpa yer..

BUNDA a.k.a KN said...

SALAM UKHWAH DARI BUNDA...BESTNYER DAPAT KEMBAR..

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

Shark Kay said...

tomey btuil twin nie..
rasa nk cubit jer pp tu.
btuah akak ada twin..

Zuraidah Butang said...

beshnye anak kembar..doakan sy dpat anak kembar jgk..hehe

Ibu Kembar said...

ala la la bulatnyer mata di atuh...geramnyer lah..meh kawan ngan Adelia n Azalia meh...nama ada sama nie....

Cinta Misteri said...

semoga twin membesar dgn sihat. Emma, take care sbb kesihatan u sgt penting utk tumbesaran both gigirl...

Post a Comment

tq 4ur comments~