Followers

Aug 25, 2013

Kehidupan di Pagi Hari

Copy Pasti dari FB

13 princes N princess Yg Sweet:

the malay male said...

mulakan hari anda dengan senyuman

Norhaizan hakim said...

KZ pun suka waktu pagi. Cuacanya segar dan menyegarkan.

NurziahYahya said...

PAGI - ia memberikan persepsi dan perasaan yang berbeza pada setiap orang? Walau ia bukan harapan, tiada harapan, TAPI IA MASIH KEHIDUPAN......

adyna said...

Sangat setuju ,

Rumah ni suami beli dkt chemor . Dia ngajar dkt sg siput , sy nk tunggu tkr ke sana lah skrg dik sg besar

~aSHa~ said...

mood hari pun bergantung pada waktu pagi tu...kalo dari pagi suam suam...sampai ke malam mood suam2...ehehehe


emme....cantik ar pic kat atas tu....si kembar dah nampak seiras dah kan..dulu lain skit kan....skrg sama jer dah tu

Kakzakie said...

Walau hati gundah mentari pagi tak pernah culas utk memunculkan diri..

My Little Diary said...

alhamdulillah....
selamat hari raya maaf zahir & batin
:)

erienz said...

Assalammualaikum...dh balik jelaike? rin minggu ni lak nak balik jelai, adik suh balik makan durian mentua dia yg duk jelai 4 tu...

ieda immi said...

semoga kita sentiasa mendapat redha allah kan emme ! ;)

BERT said...

pg yg ngntuk untuk sy harini.. letih buatt coklat hehe

Kesuma Angsana said...

yup betul tu...

Deqla Manjew said...

indahnya pagi..tp pagi2 ramai yg suka membuta lagi..hihi...

Cinta Misteri said...

Mulakan hari dgn bangun seawal pagi....

Post a Comment

tq 4ur comments~