Followers

Aug 15, 2013

Alhamdulillah... Raya Kali Ini..............




Assalamualaikum wbt.
Selamat Hari Raya
maaf Zahir Batin semua...
Apa khabar semua?
sihat?
Me selesema la.. dah lame dah, sebelum raya lagi dah sok sek sok sek..
twin pun same.. masih selesema+ batuk,
Me baru start keje hari ini
masih ramai yg bercuti sempena raya ni kan.. sampai 16hb..??Untung la........
Me kene ikut cuti same dgn boss la.. huhuhuh.. Alahai..
jadila cuti gak, 1 minggu pun lame gak cuti tu kan....

Alhamdulillah.. dikesempatan ini, Me nak simpan gambar2 raya bersama Mr HuB n twin..
dapat gak bergambar dgn twin.. tak sempat pun kene sempat kan juga..
fuhhh!!! sampai lupe letak Headband kat kepala twin.. Mama dia banyak makan semut daa....hahaha!
Twin tak pandai senyum depan camera la.. wajah tercengan twin...

Taaaa..raaaaa~
mama dia je yg beria ria senyum, hahahahahahaaaa....

26 princes N princess Yg Sweet:

Deqla Manjew said...

syoknye beraya dgn kembar.. mesti sgt2 bermakna kan kak.. comei kembar dgn baju raya.. ehh ibu dia pun comei..hihi.. selmt hari raya kak..

LYAfrina said...

salam aidilfitri
maaf zahir & batin

olorr..comeysnyer twins berbaju kurung..thn ni lebih meriahkan raya dgn kehadiran ank..

E'in said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin kak.. :)

ein pun ngah demam nie...

azizah :) said...

meriahnya kak dengan si kembar.. seronokk kan... selamat hari raya kak..

Eye_nee said...

Dah besar Twins kan..comel jer berbaju kurung....

SSulieana said...

selamat Hari Raya Emme...muah2 kat twin omeiii sgt

Nurfaezah Abdullah said...

seriusnye muka anak kembar akak hehe

inazamri said...

comeinya twin pakai baju kurung biru.raya thn depan sure twin senyum simpul.selamat hari raya

Ena said...

comeinyer..
ramai juga bertema biru tahun ni ye.. cantik!

IbuNoey said...

comelnya twin tu..hehe,kalau tak lupa pasang headband,mesti tambah comel lagi kan..

Kakzakie said...

Heee... bestnya kakak tengok dua anak dara Me tu:)
Macam tak puas tengok mereka berdua ni tau.

Kena ambil just mereka berdua besar-besar sikit gambarnya Me. Kakak sukalah tengok:)

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

comelnya twin... mesti banyak dapat duit raya... :)

mama aryan said...

alolo...tomeynyer twin berbaju biru...

~~AzaLea~~ said...

tomeynya twin.. geram!

Kim salam peluk cium kat both azalea yer eMMe..

HeNRieTTa JoSe said...

Serba biru...comeii....suka tgk twins...

rietta nie slow sket...tgk header akk, dh mula heran...ada stu jerr picta bby (xpasan ada dua sebab seiras)...tapi nama ada 2....sebab akk ltak koma, sure la dua...bukan sorg ada dua nama....tpi kot la....baca entry nie bru taw twin....maafkan kekhilafan rietta yea...

Pss...riettampown xpndai akk...tpi bila rietta bwak ai sel aitu, ai pes kerja...ada org jeling, siap ngumpat ngn kawan dia...rietta google larr nk taw...rietta pernah dgr burberry..mulberry bru pestime...

♥ ROS ♥ said...

Cntiknyer anak kak... Haishh geram :) biru sedondon :p

ieda immi said...

comelnyaa me dan twin ! .. akhirnya beraya ber4 sekaligus kan .. meriah dan akk dpt rasakan perasaan mee macam mana ! .. ;)

seronok tk si kembar tuu .. comel sgt

Riedaffya ibrahim said...

selamat ari raya me..comei twin pakai headband

adyna said...

Slmt hari raya ;)

Psst saya mula dgn esp dulu skrg dah btmbh2 ke pil pulak pasni nk plh salah satu yg terbaik je , budget Mst mau tgk hehe

BERT said...

hihi kembar betul diorang ni haha,,. eh mmg la kmbar.. same betul rupanya... comeyyy sangat berbaju kurung gitu bertemba birru lagi hihihi...

slamat hari raya maaf zahir batin yaa kak....

MulutPayau said...

Ssedondon biru..
Comelnya....

Hanani said...

selamat hari raya..comel twin berbaju kurung..warna tema kita sama :)

Kesuma Angsana said...

suka tgk, sweet sgt2 !

mama ila said...

comel Nye si kembar..hehehe..tema biru ye tahun nie..cantik!! header baru tu pun cantik...

aizamia3 said...

sangat comel kembar tu.. ;)

Ibu Kembar said...

apa rahsia kurus nie....pssttt share plsss coz sy makin bam bam la....xley nak kurus nie...

Post a Comment

tq 4ur comments~