Followers

Feb 10, 2014

Gambar Passport Twin


Assalamualaikum wbt...
Apa Khabar Semua...
Harapa semuanya sihat sihat belaka
Me n anak-anak kembar Alhamdulillah...
InshaAllah sihat2 selalu...

Baru baru ni gi kedai foto,
nak kene ada gambar passport utk register taska baru
ambil la gambar kat studio , mujur la twin mau ikut .. 
tapi tak mau senyum... duduk la tegak kat situ di mana papa jaga dia dari bwh, kot2 melompat dari kerusi tu...heheheh...

puas suh twin senyum.. ini la hasilnya...
ada nampak tak perbzaan mereka?
nampak kan...
kalau tak nampak... tak tau la... nak kata apa...

Mama dah puas edit photo kasi nampak batang hidung..
tak juga nampak, kalo bukan jenis mancung mama papa nya 
tak leh wat apa la...

hahahaha....

15 princes N princess Yg Sweet:

Eye_nee said...

Bila kembar seiras ni hanya ibuayah jer yg dpt bezakan...tambah2 mcm mata akk yg dah rabun ni...samaaaaa jer akk tgk twin ni

Fiza Rahman said...

Cutenya twins, cuteny pokok kelapak twin tu ☺

Cho Zila said...

suruh cari memang tak nampakler.. cuma sorang cam besarler sikit.. tapi mungkin tu sebab gambar... taskapun nak gambarkan...

adyna said...

Comel , tak blh nk beza le ;)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Hehe bulat nya mata twin.. igt kan wat gmbr pasport nk keluar ngra

Ena said...

Comel sangat dengan tocang tu hah..hehe

:: Mrs.SyahNia :: said...

salam kak..

ain tgk cam takde perbezaan lah..siyes muka nya sama iras sgt
tang rambut tu ala cutenya bertoncet! ;))

jenuh tak nak toncet rmbut tu kak..ain kalo nk toncet rmbut ank kene bg umpan mcm2 baru dok diam..huhu

p/s: berkaitan kek tu..ain tempah kat kedai kek kat tmpat ain ni je..kalau akak nk amik buat cth n tempah kat mana2 pun boleh ;))

SSulieana said...

Alahai comeiiinyaaa dia...twin nak pergi mana tu dah ada passport ye

~~AzaLea~~ said...

Serius tak leh beza twin eMMe ni.. rambut jer ade beza ckit.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk beza muka skit..hihi

D_08 said...

ehhh... bukan background gambo pasport skang ni warna putih??? comei beno le anak mike yong..... hiiii gerammmm

munna said...

Tingginya pokok kelapa atas tu.... Comey.....

norey said...

cutenyaaaa...

Deqla Manjew said...

comel.. dgn rambut pokok kelapa dorang tu...hihih... ada la nmpk x sama.. tp mata mmg sama2 bulat! :)

- AZIE - said...

comeynya mcm rambut ipin upin hehehe..xleh nak beza, nmpk sama je keduanya

Post a Comment

tq 4ur comments~