Followers

Feb 28, 2014

Oh Tuhan Berikanlah Aku Kekuatan

Assalamualaikum wbt

Salam Jumaat

Twin demam balik

Ya Allah... sembuhkan lah anak anak ku...sihatkanlah tubuh badan mereka Ya Allah...

Last day bwk twin Klinik Kesihatan... maybe tak serasi dgn ubat...

nak kene klinik berbayar juga la ni...

huhuhu...

Lepas demam kedua2 mereka.. baik sekejap...

Then, Airis demam pula... smalam...

Hari ini, Eryna pula demam...

pst: Airis, Eryna... kuatye nak... lawan demam tu.. lawan batuk tu.. lawan selesema tu.. jgn lemah, mama doakan anak2 mama cepat n segera sihat, boleh kita main pondok2... :-)

haaa.. lebih kurang gini la mama beli utk twin.. hahaha.. smalam tgk dari dapur dok main dgn papa.. mama pun nak main jugak...

9 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpat sihat twin..

:: Mrs.Eady :: said...

semoga twin cepat sembuh..

Eye_nee said...

buleh ker 4 org sekali masuk dlm tu....mama pun sibuk nak main juga yer...

Kakzakie said...

Auntie pun doakan juga moga Airis dan Eryna cepat sembuh..
Kesian mama/papa tak lena dan tak senang hati bila tak sihat macam ini.

Masa main nampak sihat ye Me.. bila tidur malam tu yg kena lebih sikit perhatian. Panas biasa naik masa malam. Batuk dan selsema lagi buat mereka tak lena tidur.

Fiza Rahman said...

Siannya twin. Smoga mereka cepat sembuh. Risau kalau anak demam berulang2 nih.

cheqna said...

alahai twin..moga cepat sembuh ye sayang...

MulutPayau said...

Moga anak2 cepat sembuh...

D_08 said...

sabo cik eMMe.... moga deme berdua sihat...... dan moga2 emak nye tabah.... kalo berulang balik demam nye... elokle bawak ke Hospital... utk pemeriksaan lanjut....

Riedaffya ibrahim said...

salam me...lama x ke sini,,,semoga twin cepat sembuh tau..

Post a Comment

tq 4ur comments~