Followers

Nov 6, 2014

Akhirnya pokok mati ini tumbang jua...



Salam Semua..
harap semuanya sentiasa dlm keadaan baik dan sihat hendaknya...

Semalam tempat kowang hujan + angin+ ribut tak?
Tempat Me yea... tapi masa hujan tu, Me kat pejabat, so jenguk luar mmg lebat hujan dan berserta angin yg kuat...

yang pasti ade info dari kawan, mengatakan terjadinya puting beliung kecil di Putrajaya, Presint 9, pokok2 tumbang menghempap kereta-kereta...

Tapi Me Alhamdulillah pokok mati dibelakang rumah Me tumbang tidak merosakan harta benda sesiapa..
lega...

Terima kasih kat jiran, Kak Mai n suaminya yg telah membuat aduan kepada pihak yg bertanggungjawab...

pst: cam tak sangka sebenarnya pokok ni boleh tumbang sebab hujan lebat n angin kuat kot semalam... dah masa nya untuk rebah ke tanah..... belakang rumah ku tidak teduh lagi...


15 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

akhirnya

ewanthology said...

nasib baik tak kena rumah.

Kesuma Angsana said...

musim hujan & angin kencang skang ni takut je kalau ada pokok2 mati mcm ni, seb baik xde aper yer

nuyui a.k.a miss YUI said...

akhirnya rebah jua..

Kakzakie said...

Kakak rasa pihak majlis tempatan kena peka sekarang ni musim angin kuat/hujan lebat sana-sini. Pokok yg dah tua atau mati sebaiknya ambil langkah buang sebelum tumbang..

Nasib baik pokok tu jauh dari rumah ye Me..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ala kak.. yg sequin dah sold.. tinggal glitter bawa arna merah & biru aje.. rm 30 sekali poslaju.. itu pun boleh pakai smpai sai XL.. sbb cutting besar =)

Abang Bear said...

macam kering jer tu... takder daun... ke memang dah mati dah

idzwa kamaruddin said...

nasib baik x kene umah..

Nazayiena Ayiena said...

nasib baik x kena rumahkan... tp nampaknya pokok tu menunggu hari je...

Ann Ishak said...

nampak macam dekat je nak kena dengan belakang rumah me tu :)

anajingga said...

Alhamdulillah eMMe, semua selamat kan..musim tengkujuh ni kan hujan lebat di mana2

ziezah.com said...

pokok tu pon nampak uzur dah..haha nasib xkena rumah

Gee Lion said...

daun pun dah takde kak emme, memang menunggu masa menyembah bumi..

adyna AB said...

Alhamdulillah tak jadi ape2 kan , skrg cuaca dah tak menentu ... Take Care ya

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Kesian pokok tu... tak ada sesiapa yang ambil peduli... mati kering gitu...

Post a Comment

tq 4ur comments~