Followers

Nov 5, 2014

Twin dan Tikar


Salam Semua...

last week mama kemas rumah...
gantung tikar evamatic ni kat tangga
Memula tu main la bwh tikar tu cam gambar pertama tu...

sekali tikar tu jatuh...
main lak cam gambar no 2 tu
seronok ye anak main bawah n balik tikar tu
hahaha...
bukan tikar je
balik langsir pun layan....
nnt Mama citer pasal langsir plak, haha~

12 princes N princess Yg Sweet:

Shark Kay said...

haha..
boleh main pondok2 tue bawah tikar.

Roz Mohammad said...

Beb...anak aku pun suka main tikar evamatic sampaikan dibalik-baliknya tikar tu..last-last aku gulung simpan..

LYAfrina said...

haha,,kelakar si kembar ni...
seronok sgt main..last2 habis jatuh

Lynn Hamzah said...

hihihih...budak budak...diorang bukan kisah apa pun...

Nurzakiah Hanum said...

jadi tempat main la

ziezah.com said...

hehehe main gelongsor kot kak..hehe budak2 ada geng.. kembar pula..menjadi2 la

Kakzakie said...

Tapi apa pun anak perempuan lasaknya kurang sikit Me
Cuba budak lelaki kakak rasa bukan main atas bawah tikar aje tapi mahu-mahu digulung-gulung agaknya tikar tu. Biasalah budak kan ligat.

Seronok kan tengok mereka gembira.

nuyui a.k.a miss YUI said...

kemain depa..hihi

SSulieana said...

oloh2 comeyyy sgt...auntie nak babab boleh...haha sukati je nak babap anak emme...

Gee Lion said...

budak-budak kak emme..
sekali dah dapat.. abes .. ^_^

Kesuma Angsana said...

hehehe cute nyer budak2 ni

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Budak kecik banyak jer imaginasinya... boleh dibentuk ke arah apa yang mereka suka... ajarlah twin suka buku... :)

Post a Comment

tq 4ur comments~