Followers

Nov 14, 2014

Sendiri dalam Rumah Tangga


Salam Jumaat...

Baru nak update...

hurm... Copy and Paste entry...

no idea sori~

heeee~


16 princes N princess Yg Sweet:

Travelog Sunyi said...

hurrmmm...sendiri...

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada masanya kena sndiri.. ada masanya kena berteman.. ewaaahhh apa pun yui msih sndiri..ekeke

Kakzakie said...

Tapi kan Me ada satu tu memang kakak buat sendiri
Pergi kerja tak pernah abang hantar pun sebab kakak kebarat, abang ke timur
Jadi memang pergi-balik sendiri.

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Kalau dah sendiri, buat apa nak kahwin...

Gee Lion said...

bila hidup berdua... tidak sepatutnya dibiarkan pasangan kita sendiri..

Afasz said...

nice sharing

~aSHa~ said...

hakikatnye..perkara2 di atas byk yg betul...

Ann Ishak said...

keadaan macam ni memang betul2 menyakitkan hati, hope pasangan kita takde la macam ni ek :)

ewanthology said...

Pas tu suh dia tido sendiri sorg2.... hehe

LYAfrina said...

alhamdulillah..setakat ni mmg sentiasa bersama.. xde sendri lagi..sbb nak bergerak pon gantung penuh pd suami. huhu

tiga lalat said...

Salam. Hee bagaimana suami yang buat 'SENDIRI' juga?

Najib Ariyan said...

nanti bila dah sakit masa tu lah bini tak der rasa kasih sayang suami selama ni takkan rasa gelisah atau bimbang... sebab dah terbiasa hidup sendiri... kesian bini tu kan

lieyalatif said...

eiii tak suke mcm nie...baik takyah ade laki kan...tapi tu laa ade jek jadi mcm nie...mmg kuat kalo isteri dpt suami yg semua harapkan isteri buat sendiri...mcm lieya ni manje huhuhu buang sampah pun harap husben kui kui kui

norey said...

ada je yang mcm ni..terlebih independent pun xboleh juga..kena sama² rasa....akak..ada bibik x terasa..tunggu bibik balik bercuti..bahagi tugas siap²...xbuat...jgn salahkan isteri....hehehehe

eB said...

hmmmmmmmmmmmmmmm
mmg ada yang camtuh pun kan? lahai

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Ermmmm pttnya kena la sama2 membantu..baru la rumahtangga harmoni,,=D

Post a Comment

tq 4ur comments~