Followers

Feb 11, 2015

Camner nanti kalau dah anak tiga...???



Salam.
tak penah lagi buka carseat tu...
bukan lah tak penah buka langsung..penah la bukan sekejap..
tapi bila tau susahnya kalo dowang tak duduk diam...
mcm duduk dlm carseat, kite boleh kawal dowang...

pasni twin dah 3 tahun,
selagi masih muat dalam carseat tu.. 
selagi tu la carseat tu dok dlm kereta...
tapi kene buka juga carseat tu,
kene ajar gak duduk dlm kereta tanpa carseat
biasakan juga duduk, dalam kereta,
camner kalau dowang dapat bebas dalam kereta...
nnt dah ada adik lak camner...
adik lak dok dlm carseat kan...
nak letak carseat ketiga mmg tak muat la...

hahaha...
camner nak handle kalo dah ada anak tiga nnt ya?

15 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

hehehe insyaallah boleh

Lina Rahim said...

Salam eMMe..

Lamanya Lina tak singgah sini, sampai tak tahu rupanya eMMe tengah pregnant anak ketiga dan dah nak bersalin pun...!

Anyway, moga dipermudahkan perjalanan bersalin dan berpantang nanti..InShaaAllah

SSulieana said...

meh sorang bagi kt auntie sulie ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

Ehehehe t kt tgk cmne akk handle..

Kakzakie said...

Jgn bimbanglah Me. Org lain anak 4-5 pun boleh ini baru nak tiga.
Biasa macam itulah belum ada rasa cuak ada tapi bila dah tiba masanya mesti jadi mudah. Twin akan lebih cerdik bila ada adik kelak. Tak percaya tunggulah... Lagi pulak twin kan perempuan walau lasak mana pun tetap ada lembutnya... jgn bimbang

Agak-agak kalau kakak ambil twin tu macam mana haha... bestnya mesti ceria rumah kakak:)

Nooriah Abdullah said...

salam Emme, nampak nya kena tukar kete besaw lah tu kot kan, baru dpt letak carseat lagi satu hehe, semoga ALLAH permudahkan ya

idzwa kamaruddin said...

boleh tu .. nanti twin dah besar tinggal 1 seat je nanti ;)

LYAfrina said...

ok la tu, walaupon pkai carseat still leh duk diam2.. igt asya dlu xnak trs duk dlm car seat..
insyallah, nanti dipermudahkan.. kakak2 dh besar, mesti dia akan faham dgn sdirnya.. lps ni blh la train slow2 tnpa car seat..

BaTiK_PiNk said...

Dah ada alasan untuk tukar kereta lebih besar ni...hehehe....

Nur Inani said...

kalau nak letak tiga carseat kena beli kereta besar lah akak. hehehe. nanti lama lama twin pandai lahh duduk tak dek carseat ^^

iryanty ahamad said...

pening juga nak fikir nie :-P

Umi Nazrah said...

carseat dalam kereta saya ada dua jugak. sebab anak kembar. sorang kat depan, sorang kat belakang. dah lupa dulu saya buang carseat masa depa umur berapa tahun :D

BERT said...

soalan tu saya penah tnya kat diri sndri... cemana nanti dah ada 2 anak ya,,, boleh ke jaga hehehe... dengan nawfal yang lasak kemainnya.. baby nanti duk lam carseat la kak... twin boleh jaga kat belakang hehe.. nawfal pun dah tak suka dipegang kalau dalam kereta.. suka duk blakang sorang2..

Azizah Green Line said...

bolehnya tu kak..twin dah leh duduk atas seat..

Puan Wawa said...

Bestnye ade ank kembar..")

Post a Comment

tq 4ur comments~