Followers

Jun 1, 2011

Kami akan PINDAH!


Cantik tak bangunan kami yg baru ini?
Semangat ni nak pindah...
Jap lagi 'mover' sampai nak angkat perabot2 yg nak bawak kat opis baru
kami masih mengemas, mengotakkan barang2 kami yg perlu dibawa ke tempat baru kami
ari ni pakai seluar, senang nak mengemas, nak melangkah kemana saja inilah harinya....

Sok saya Cuti sehingga SELASA~ Majlis sambut menantu belah Lelaki (adik ipar) di Neg. Sembilan...

tak dapat saya menyibukkan diri dgn rakan sepejabat yg lain utk berpindah...harap semuanya berjalan dgn lancar.....

19 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

slmt bercuti ♥

bunga said...

semoga semua berjalan lancar..

Ayuraza said...

kampung laki den..hehe

al-lavendari said...

walau selama ini kita berada dalam satu bangunan tapi tak sempat nak jumpa .. sekarang awak dah nak pindah.

Eye_nee said...

Selamat Berpindah dan selamat bercuti..dan selamat menyambut Pengantin...semua Selamat...

norh said...

beruntung ye eMMe dapat bangunan secantik ni...

cheqna said...

wallah..beshnya..cheqna jugak yang merana huhuhuhu

NM02 said...

masuk umh baru le ni.... best best

munna said...

BESTNYA PINDAH RUMAH OFFICE BARU...TAPI MESTI PENAT MENGEMAS KAN EMME... SELAMAT BERCUTI YE...

erienz said...

cantiknye opis baru, take care dear...selamat bercuti

Mama Gee said...

nnti bila2 leh lah kita jumpa..hee dekat dh tu...tp kalo jalan kaki..berpeluh gak ketiak..hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

selamat berkenduri n selamat berpindah
mesti best dpt ofis baru

Dilla Ady said...

dilla doakan semuanye berjalan lancar k dear...beznye dpt ofis secantik nih..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ok kak,NOTED pasal esok..

.: iEyLa :. said...

hari yang penuh kekacauan jiwa..
sabarla wahai hati kakakku ni..hihi

Rashid said...

ermm seronoknya .. tentu bila pindah pej baru nanti terus hati segar bugar .. semangat berkobar-kobar. jap jap nak pergi kerja. jap jap ingatkan kerja . hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

lu cuti wa keja...lu tunggu nanti wa cuti lu lak keja..kekekek :P

mummysyafie said...

selamat berpindah..kami ni masih gak menempek kat bangunan lama.

Lina Rahim said...

selamat berpindah, semoga lancar semuanya.. :-)

Post a Comment

tq 4ur comments~