Followers

Jun 5, 2015

Aunty Chak...!!! Uncle...Chak!!!


Assalamualaikum...
Salam Jumaat Penuh Barakah
moga Hari Jumaat nan Indah ini memberi kebahagiaan buat kita semua

Kowang sihat ke?
Semalam my baby Aurel tak sihat,
demam,
batuk,
Selsema...
so, tak nak anta taska..kesian..
kebetulan boss takde, so leh fokus kat aurel,
Alhamdulillah Aurel beransur sihat..
tapi kene continue gak antibiotik sampai 5 hari

Aurel suka sejuk,
tapi tempat penjagaan Aurel sgtttt....lah sejuk
so Aurel tak dapat bertahan dgn kesejukan itu
bila tak tahan, dapat la selsema, batuk n demam
mmg mama dah sediakan sweater untuk Aurel,
topi, bootty n mitten..nak elakkan rasa sejuk kan...
vicks pun mama bekalkan...

hope anak-anak mama sihat sentiasa..

pst: Ya Allah kau lindungilah anak-anak ku, berikan kesihatan buat mereka... Amiin...

11 princes N princess Yg Sweet:

mama leen said...

musim juga sekarang ni.. semoga cepat sihat aurel

Mayang ABDUL RAZAK said...

ala.. nomeiinya dia.. geram tengok si bulat ni..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehehehe... comelnya baby...

Ms Nisa said...

Semoga Aurel sentiasa sihat...comel anak-anak ;)

Kakzakie said...

Chak!!
Hihi... selsema ye sayang.
Kakak twin jgn pulak dok cium tak sudah
Nanti tiga-tiga kena mama sudah hati pulak

Sehari-dua tu sembuhlah Me.

Obat Tradisional Jengger Ayam said...

Semoga diberi kesehatan terus

Ena said...

comeinyer....

iryanty ahamad said...

alolo ciannya dia.....moga aurel cepat sembuh..amin :-))

mshazadoes said...

haiii twins girl yang comell..windu aunty ta?

nuyui a.k.a miss YUI said...

Eee geram tgk.

adyna AB said...

dah lama tak dtg cni emme pun dah selamat bersalin , tahniah bertambah ahli dah :)

Post a Comment

tq 4ur comments~