Followers

Jun 23, 2015

Jenaka Ramadan 6

Memulakan makan kurma semasa berbuka adalah tidak sihat

Baru dgr ceramah agama...

masa buka puasa kita mkn kurma dulu sblm ni kan.?.

ustaz ckp td kurma x boleh..yg boleh tamar


Ustaz ckp..buka puasa tu kita buka mkn la tamar dulu ngn air suam....

pas tu kita solat dulu kan..

jgn makan kurma..

sbb kurma ni mcm2 kurma  ada ...

ada kurma ayam..

kurma daging..‍‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌

kurma kambing

pst: Ala serius plak kowang ni... Senyum sket...haaaa baru cumel kan....

12 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

hahaha sabar je la

Inani Hazwani said...

Hahahah. Adoiii

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada yg dok share tp tak hbs ayatnya,, smpai kelirukan org..huhu..

aquagugurl said...

serius memula baca..sekali dah baca sampai habis :) sorang2..nasib duk dalam bilik, tak de orang..kalau tak, orang suspicios apsal senyum sorang2 tengok komputer..

Ann Ishak said...

hahahahaha dah daku hagak :p

eita said...

buat saspen je....hahahha..ingat kan betol lah tadi

wahida said...

haha...dah viral kat whatsapp kan citer ni...

iryanty ahamad said...

argh...stresss....hehehe

aTieYusof Family said...

salam Ramadhan..
hihi.. ingatkan betulll suspen..

Cho Zila said...

akak dapat kat whatsapp... mula baca tu cam konpius...

Khai♥Rin : anies said...

mkn tamar...jd cm arab sket kan hahaha

zulhilmitempoyak said...

=="

Post a Comment

tq 4ur comments~