Followers

Sep 10, 2011

Biskut Wajib Ada Bila Raya Menjelang.....

Ce teke! ce teke! biskut apa.....??

hurm...ramai rasanya antara kita yg menggemari biskut ini...

Tapi rasanya ramai yg dah tau cara nak buatnya...tapi tak kisah la...kot-kot ada yg nak tgk cara kami buatnya... walaupun kami ade gak buat kuih tunjuk2, tapi kuih buatan sendiri lagi puashati kan...dan rasa nya lagi sedap... Jom la saje2 tgk...hehehehe....










18 princes N princess Yg Sweet:

norh said...

macam senang je..nampak sedap ni..

eKa said...

kesukaan eka juha.. :)

♥MAMASYAZA♥ said...

cookies, mesti sedap ni

Cik Ina Do do Cheng said...

selamat hari raya maaf zahir batin

coklat chip sedap.tangan sapa tu?

Annie Han Yeon Rin said...

Emme,

Nak resepi ^_^

RozSyah said...

laaa...aku nk jugak rasa air tangan ko ni...lain kali kirim la sekeping dua..hahaha...

NM02 said...

mmm... nampak senang, tapi malas nak buat... hehehehe

LiNda said...

Boleh pinjam maker cookies tuh tak ??
hehehe

mesti sedap kaanss..

noornazuha said...

nak cuba neh..hehe

Ena said...

wahhhhhhhhhhhh..

blh laamik tempahan pasni kan emme.. hihi

Pepel BoNda AmaNi said...

jangan lupa bawak datang umah wa skit taw nanti.. :P

ratusiput said...

kegemaran ni kejap je habisssssssss kalau ade kat umah ratu...sik kena culik ngan adik abang...

wahida said...

uiii...sedap ni...
rajinnya uolls ni...

Rashid said...

Tengok gambarpun dah dapat rasa betapa sedapnya ..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sy juga suka bskut ini @__@

awatiffaziz said...

ni fav ni....

tizi zabirah said...

okeee saya sangat suka kannn biskuttt ini !!!! HAHA :D mesti sedapp kann ?? ngee , nak siket kak emmi.. :(

munna said...

nak resepi sekali emme...

Post a Comment

tq 4ur comments~