Followers

Sep 19, 2011

Gambar Raya ~ Selagi belum habis Syawal.....

Chak!!!
kowang sihat? Saya batuk.... (cam tak sanggup je nak telan sesudu kicap+ perahan limau kasturi...)
batuk je, Alhamdulillah...masih larat n wat keje-keje di pejabat....
rileks skit, coz bos takde, esok bos ada, tgk nasib PA dia esok, hahahaha

Ni Biras (betul ke panggil biras, adik  Mr HuB punye bini panggil ape?)

Ni Haziq anak sepupu belah Mr HuB....(Amy)
Hafi, Adik Haziq....
Makcik, Pakcik, Adik, Ipar, Sepupu belah Mr HuB...

Bye~ Oh Idea meh la masuk sini...heheheh...

6 princes N princess Yg Sweet:

ratusiput said...

em biras rase kot bukan besan...heheh..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mmg pggl biras sis.. =)

besan bukan yer..heheh..

tizi zabirah said...

hehe , kak emmi , senang senang kann , paggil beras jea :) mcm dalam cite p ramlee tuuuu , hehe , jangan marahhh haaa ;)

zOeY zAu YaH said...

yup biras hehe..

MulutPayau said...

Assalamualaikum dik..

Wah...masih dlm mood raya lagi yer...

Mama Gee said...

bila nk beraya umah akak ni?
kuih raya pun dh tggl serdak..hehee

Post a Comment

tq 4ur comments~