Followers

Jan 10, 2012

Ini Baru Betul Ganas~

Ganas!
Gangster!
Gerun!

ape G lagi haaa...
hahahaha~
 kunun kalau tegang kan gini mukanya hensem sikit... hahahaa~

 sebenarnye wajar dari sisi leh tahan lagi la... hahahaha....

muka ganas kan...kan...?

muka Garang. Gangster. Ganas. 
tapi Cool...........gud cat meowww~

21 princes N princess Yg Sweet:

TeacherAzimah said...

eh btl lar muka dia nampak garang! rasanya sebab mata dia kot hehe

Mama Gee said...

dlm hati dia ckp... "jagalah ko manusiaa..." hehee

awatlah di kacau kucing tu...ntah2 tgh ngantuk tahap gaban...

.: iEyLa :. said...

ganas tul muke kucing nih...
tp sy xleyh tgk kucing..geram nak peluk~~

cheqna said...

hahahahaha

ChiLaBaey's Spot said...

Ada satu lagi G...
G = Gatal.... Hehehehehe....

Ena said...

omaiiiighaiiiiiii....

ganehnyer muke tp lam ati ada taman yeh.. ehehhe.. cam manusia jugak la kan.. lom tentu yg cantik dan nampak lembut tu tak de singa.. ahahahha..

So Shy Lady said...

wow mata tu mngancamlah! sjak kcing akk mati dh t.brani nk bela kucing lg dah...sbb akk alami kmurungn tlampau hu..hu..

munna said...

comellah kucing ni..emme punya ke...

My Little Diary said...

Gedu
Ganteng
Gedik

heheehehee

wahida said...

cantik giler mata dia...mcm pakai contact lens...

Zana Adieyza said...

ganassssnya.. tapi betul la, warna mata dia cantik!

salam kenal dr zana.. keep blogging!

sahromnasrudin said...

mata dia mcm garang la huhuhhhh

eMMe said...

@Zana Adieyza Welcome Zana, salam kenal, hepi blogging!

eMMe said...

@wahida Kak Ida, contact Lens? nampak pakai celak, tu yg cantik tu,hahaha...

eMMe said...

@munna Saya tak bela kucing, tu kucing umah mak mertua adik saya, si angah, hehehe...

LinaRahim said...

Garangnya..takut mak !

Mrs Nageb said...

cian lerrr kat miaw tuh..hehehehe

MulutPayau said...

Memang nmpak garang dan ganas....tapi akak suka ngan mata kucing tu....comel!!!!

Abang Jonni said...

kalau aku jd kucing tu... aku dah cakar-cakar dah...

huhuhu...

Eye_nee said...

muka garang sbb kena buli....

Nor Idayu Abd Rahman said...

biji mate dia cantik....rasa nak lambung2 kucing!!! dh lame xmain ngn kucing...

Post a Comment

tq 4ur comments~