Followers

Jan 12, 2012

ST: Air Cawan Besar, kowang?!

selalu sebut air gelas besar kan..
ni cawan besar
takde la besar mane pun...
tapi sebab cawan kan..
selalu kan secawan kopi, teh, etc...untuk minuman panas
tapi unik la....
bagi aku...
bagi kowang??
tak tau la.........kan......

dah plan dah gi Terengganu ari tu nak jumpe Blogger yg namanya Cheqna
kowang mesti ada yg kenal dia...(retis kan..hahaha!)
tapi apa kan daya...tiada jodoh kami nak berjumpa...sob..sob..sob..
saya baru sampai Terengganu,
yg Cheqnanya baru kuar Terengganu...
jalan jam la time tu, maybe time org balik kerja kot...

 saya minumkan utk Cheqna yea... heee~

 satu utk saya, satu utk mr HuB... tak larat minum 2 cawan besar..kombong perot heee~

Cheqna mesti tau air cawan besar ni kat mane
tapi not bad la makan kat situ, dekat dengan penginapan kami...

pst: percutian bajet kami....InsyaAllah...ada rezeki jalan bertiga pulak yea...

13 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

wallah....
itula..incik tunang pun ada tanya gak..sebab ada kisah tau..nanti cheqna citer..
hahahahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..syiokla ea terserempak blogger..

eMMe said...

@nuyui a.k.a miss YUI tak jumpe pun...huhuhuh...takde syok woo...

Mama Gee said...

lamanyaa tak minum air buah gelas besar ni...
tp...yg ni cawan plak ek...unik tu..

***kalau terserempak kt mana2...tegur tau jgn memalu...rs cam leh kenal kan? hehee

munna said...

KLU KAK MUNNA MMG X LARAT NAK HABISKAN AIR BANYAK TU... BESTNYA STATEMENT YG LAST TU...BERTIGA.. ADA DAH KE?

Cho Zila said...

ala kesian nak jumpa kawan blogger tak jadi yerk.. takper jumpa kedai cawan besarkan...

Syue Mustafa said...

Insyaallah. Semoga tahun ni Emme dapat bertiga. :)

Oppa Kudin Nz said...

puan emme ada datang terengganu ke. Senang2 singgah la rumah. Heeeeee. Kat mana kedai cawan besar tu

eKa said...

tu la emme...eka pun 1st time dengar... kat jihir ada satu restoran gelas besar

Abang Jonni said...

jgn minum manis banyak-banyak....
boleh kena diabetes....
huhuhuhuhu

MulutPayau said...

akak tak pernah minum air dalam cawan besar macam tu....kembung jugak perut nak perabih tu...

BUYEN said...

tp sis nengok cam kecik jew..
tp besh r unik sesangat..
wahh adik akk bercoti2 ek..
besh ek..di doakan moga ada rejki thn ni

My Little Diary said...

besarrrrr punya...
:D

Post a Comment

tq 4ur comments~