Followers

Jan 25, 2012

Takla Wordless sgt~Kelakar ke?

Wife: Erkkk... Alhamdulliah...Breakfast mee kari, dinner mee celop...perot ni dah bergelemair (gelembong air) hahaha...

Husband: Nak wat camner, nama pun eMMe kan....hehehe..

kelakar kan? gelak la , plsz...

18 princes N princess Yg Sweet:

AzaLea said...

kihkihkih...

kire hidup eMMe tak leh di pisahkan dgn mee lh yer...

Uncle Jonni said...

sweet.....

Rashid said...

a'ahh kan .. hehe. Tepat sekali!!

cheqna said...

hahahahaha
ok cheqna dah gelak

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahahahahahahahahaha..ha..sy gelak pnjg ni sis ^__^

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun dah sengeh depan pc ni....heheheehe mee sama ngan emme...memang sesuai...hahahahaha

.: iEyLa :. said...

hurmm..mee.. :)

Mama Gee said...

heheh hari mee sedunia ye...

kelisa_samudera said...

tak lawak. :p

munna said...

anak kak munna lagi suka mee dari nasi

MulutPayau said...

hahahahah....memang mee dan eMMe tu hampir sama....mee pun sodappp..!!!!

wahida said...

mmg kelakar nok...aku tgh gelak la ni...kehkeh...

a.samad jaafar said...

hahaha.. ayat yg last tu yg tak boleh blah !

lovelywa said...

sabo jelaahh yee..hehehe

eita said...

ita pun suke mi....
kena gelak ke?..
nanti jap nak fikir...ehhehehe..

mummysyafie said...

nak gelak tang mana emme? hihihihi...eh..gelak la..tetiba kan. :)

eMMe said...

Terima kasih atas komen kalian, terharu coz ramai yg komen, sori lama tak update, miss u ols~

Zana Adieyza said...

hihihi.. kelakar!

Post a Comment

tq 4ur comments~