Followers

Jan 18, 2012

Wordless Wednesday: Saya jumpa sendiri~

Tersenyum n tergelak itu lah respon dari saya...
bila berada di Kuantan, negeri org, bukan negeri saya
mmg tak dinafikan, kebersihan di negeri Kuantan
amat membanggakan saya..... cewah~
 (1)
 (2)
 eh! ni pun ada...kira skali (3) heeeee....
 (4) wajib ada la... Teka kat mane saya menginap, heeeee

pst: suka la tu org Kuantan, heeeee~
opsss WW yea!!!

18 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alamak..xleh nak teka..xbiasa ke sana..hiih

cheqna said...

tak biasa ke kuantan
jadi tak tahu=)

ChiLaBaey's Spot said...

Syuen Kuantan... Hehehehe... Bantai jer ni.... Kena jumpa dgn tuan punya blog jugak nanti ni.... :)

atty's said...

takleh nak teka..hihihihi

.: iEyLa :. said...

bagus tul iklan diorang ni..
bagus..

Mama Gee said...

jenjalan yee....

Eye_nee said...

nak kene jawab jugak ker...hrmm...hrmmm...hrmmmm...akk tunggu jawapan kamu jer la...

So Shy Lady said...

snyum aje bleh? hari nikan ww he...he...

eita said...

Otak x dapat berfikir jadi tak tahu lah kat mana...
btw...best jalan2..

wahida said...

ramai blogger duk tayang sign tu bila dorang sampai kuantan..hehe...

Syue Mustafa said...

MS Garden ke?

Myra Jay said...

P bukit Gambang ke? :)



p/s : Kalau sudi VOTE MJ kat FB ye, TQ
https://apps.facebook.com/boniavalentine/?share=276694f128094ba57c7.46496071

Ena said...

alamakkkkk!!

tak tau ler plak tempat apa tu..

munna said...

kuantan mmg terbaik... kak munna rasa kat MS Garden

eMMe said...

mane mampu dok hotel mewah, hotel bajet la koawan2, heeee~

jwpn: Shahzan Inn

heee~ mesti kawan-kawan tak terfikir hotel tu...

My Little Diary said...

"don't trust women".....
MLD nak cari baju yg tulis "Don't ever trust man.."
hahahaha...

ieda said...

ngaper x call akak
leh jumpeee ;)

eKa said...

oooo jalan2 kuantan ye..suka je :)

Post a Comment

tq 4ur comments~