Followers

Jan 5, 2012

Majlis Berendoi Padang Regent, Tikam Batu, Sg Petani, KEDAH

Pada 1/1.2012..........
Tarikh ini adalah hari ulangtahun perkahwinan yg pertama Angah (Adik ku yg tengah)
Tarikh ini juga la mereka adakan Majlis Berendoi anak mereka iaitu Sarrah Damia binti Shahrull Hardy
Genap umur Sarrah 50 hari, 50 hari juga lah Kami merindui yg amat-amat pada Sarrah Damia yg jauh nun di Utara Sana bersama Mamanya yg masih bercuti pantang bersalin, nak tunggu depa balik Putrajaya, jenuh la Raya Cina hujung bulan Januari 2012 ni kan..... Rinduuuu sgt-sgt.............rakam gambar kenangan bersama anak buahku yg pertama/Cucu Sulung Pertama buat Mak n Ayah Ku.................yg pasti senyuman yg meleret la jwpnya, sonok tak terkata la tgklah....
 Nenek N Cucu

 Nenek Rindu Cucu~

 Bergambar kenangan bersama Kumpulan Marhaban

 Alaaa...makcik tgk kamera la.....

 1~2~3~ senyommmmmm..............

 Anak n Ayah~ rasa cam takde gambar bersama Ayah................

 Kami Keliling Sarrah Damia yg makin tembam gerammmmmphhhh~

 Gerammmmppphhhh~ peluk tak mo kasi lepassss~

 Kalau saya ada anak sendiri tak tau camner gayanya.....................
 awal2 kasi tau Sarrah dah besaq nnt jgn ngada-ngada, hahahahaha~

 baru 50 hari dah tembam camni, tatau la kalo dah 5 bulan ........??
Puas dah Nenek, Atok, Mak yong dia dukung n main-main, Sarrah nak tidoo laaa....

pst: Mak Yong rindu kamu Sarrah Damia~~~sob..sob...sob...

11 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..tembamnya bby tu!! geram tgk pp dia kak oii.

.: iEyLa :. said...

ggrrrr..geramnye tgk pipi die.. :p

My Little Diary said...

meriahnya...
:)

ieda said...

alor2 comelnyaa sarah
seronok dpt hadiri majlis berendoi macam nie
siap ada marhaban kan .. ;)
belajar dikk .. x lama lagi , insyaallah dikk ;)

ps : yang , tu bukan masak tauchu ekeke tapi singgang tumis serani .. ala2 tauchu kan beza x pakai tauchu je .. bahan2 hampir sama ;)

Lina Rahim said...

tembam nya pipi dia..baru 50 hari..

Ingati daku dalam doamu eMMe.. :-)

Mama Gee said...

MasyaAllah....mmg comel...gebuu jek!

jedi said...

comel sarah damia...

lovelywa said...

tahniah mie dapat anak buah baru..sonokkan tgk baby nih..akak pun tak sabar nak balik PD tgk anak buah baru tuh..rasa cam nk pinjam bawak balik jek..kekeke

ada mokhtar said...

assalamualaikum... kump marhaban ni dr mana ye? sy tgh cari kump marhaban

eMMe said...

@ada mokhtar ada,, ni kump marhaban di sg petani.. ada dok area sana ke? nnt kite cuba dpt contact number nye...

Miza Rahman Chip said...

salam, boleh saya dapatkan x no. telefon kumpulan marhaban tu...

Post a Comment

tq 4ur comments~