Followers

Aug 9, 2012

Ada nampak Malware lagi tak kat Blog eMMe??

Salam.
Kowang ada nampak malware ke?
huhuhu...
sori terpaksa remove bloglist
nnt saya add semula ya
terima kasih Kak Gee, jijah, Yui
coz maklumkan saya pasal terdapatnya Malware
di blog eMMe..
Malware Jahat! nape kamu ganggu saya haaa?!!

21 princes N princess Yg Sweet:

:: Mrs.Eady :: said...

HAAAAAA dah hilang pun!!!dari smlm tak bleh masuk...

azizah :) said...

Dah takde da sekarang kak.. syukurlah..lega kan...
tadi entry sampul raya tu langsung takde dlm blog akak.. ni baru ada... mybe malware tu sorok kot..hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,takde dah kak..dah leh komen2..ngeh2..sama2..

BERT said...

takde plak kak malwarenye.. ok je blog kak emme :))

Kyra said...

jahat kan malware ni shuh shuh shuh

wahida said...

ooo, ada malware ke sebelum ni? tak perasan lak sbb lately ni tak BW sgt...

ni aku bukak, ok je ni, maksudnya dah takde la tu virus tu...

Kakzakie said...

Banyak kali malware datang dari bloglist sebab kita tak tahu yg mana satu.

Oklah tak buka tak ada masalah..

ieda said...

x der punn dik
selama nie masuk ok aje ;)

Deqla manjew said...

halau jek kak... eh, nak nama penuh ni... xkan nk letak emme je kot? haihh

Ena said...

heheh..

ok dah skrg kan.. :)

Syazni Shamsir said...

hikhikhik...

dh boleh pon....tq ye...;)

❤Kamsiah❤ said...

dah boleh masuk..dah takde malware la tu...

eita said...

2 3 harii lepas ada...
tapi hari ni dah ok..

MulutPayau said...

dah tak de pun...ok jer akak masuk.....

Mama Gee said...

x de dh...selamatttttt :)

Eye_nee said...

dah ok sis....

E'in said...

dah okay dh blog akak.. :)

-Sara- said...

eh ni ok je nii..hehe

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

ok jer... malware pun...

Ann Ishak said...

pening dibuatnya bila dah jadi macam ni kan...saya pun selalu dapat virus melalui blog, hati2 ye emme

the malay male said...

dah ok... remove bloglist sememangnya cara yg bagus untuk remove malware tu skali. sebab kadang2 kita tak tau dari mana datangnya malware tu

Post a Comment

tq 4ur comments~