Followers

Aug 2, 2012

Bayi Kembar 12 Comel kan tapi...........

IBU YG MELAHIRKAN KEMBAR 12 DIPAKSA MEMILIH SEORG SHJ & 11 LG AKAN DI BUNUH

Jinan Huang, seorang ibu yang berumur 33 tahun, melahirkan bayi kembar 12 di Shanghai pada hari isnin yang lalu. Jinan, sekarang ini dalam keadaan stabil setelah proses melahirkan selama 31 jam, diberikan peluang selama seminggu oleh kerajaan untuk memutuskan seorang bayi yang akan dipilih untuk dibesarkan.


pst: comel2 kan? takde alternatif lain ke? penat lelah mengandungkan harus kah ambil tindakan bunuh? nak sebut perkataan 'bunuh' pun dah sebak... sedih la... bagi la pada negara/org lain yg memerlukan, tak boleh ke?

21 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedih bc citer ni kak..hmm..ntah apa2 je undang2 nya.

aquagugurl said...

ish..ntah hapa2 je,kan..kita ni berusaha bagai nak dapat zuriat sendiri..kat negara dorang, boleh pulak kena pilih2..yang lain 'bunuh'..hmmm,hari tu saya baca kat mana ntah, dorang ada i/view si ibu ni tapi ayat dia macam org tak bersalah je..

Eye_nee said...

Laaaaa..Undang2 kat china yer...kesian lah..bg jer lah pada pasangan yg tak der anak...siapa lah yg mak dia nak pilih kan....

BERT said...

aah tula pasal.. penat2 ngandong patu nak bunuh plak.. ape punya kejam la manusia.. tapi gmbr tu sengih2 je.. tak macam nak bunuh je kak haha.... harap2 tu berita palsu la pasal nak bunuh budak2 tu.. kalao betul2 la memang la tak tau nak kate ape...

Umie a'iesya said...

ish sedeynyeeeeeeeeeeeee, trus rasa nak nangessssssss aihhhhhhh

saly@mama-i said...

di bunuh..? kejamnya kputusan negara dia.. comel2.. 1 keajaipan,1 ibu dpt lahir 12 ank ..huhu.. btuah ibu tu,skali hamil n lahir jer.:D

Kyra said...

WHATTTTTTT!!!!!
bunuh....eeeee kejamnya...kesian dekat bb tu..apa punya pentadbiran la negara cenggitu..nasib baik mesia x macam tu..siap dapat anugerah kot...

Salmiza said...

eh kenapa nak 'bunuh' anak2 tu? ke sbb ada penyakit?? ke sbb China x bg ank ramai2??
emosi plk baca time ngandung ni..kite punya la ssh nak dapatkan zuriat...ni kerajaan suruh bunuh plk..

DaZzlingLilLy said...

meh kasi kat i 2 org pun takpe..kesian plak dah sempurna lahir kemuadian nak kena bunuh

Kakzakie said...

Sampai hati mereka buat macam itu kan. Tak kan tak boleh bagi pada yg tak ada anak. Kalau dekat kakak nak semua yg dia nak buang tu...

Adylia Qarissa said...

kalo cerita nie benar, kesian kat bb tu..ermm

Maiyah said...

ish.. takkan nk bunuh kot
baby comel sihat lagi

mama aryan said...

kalu betullah citer ni mmg sedih betul la..

anisalya said...

boleh pulak mcm tu kan. ada ke srh pilih2. bengong betul.

ieda said...

memang comel
tapi x tahu nak komen ape dah pasal bunuh anak tuu dik ..
harap2 ia omong2 kosong sahaja ..
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Mama Gee said...

kalo bg akak 2 org pun boleh..huhu

Nasuha said...

knp nk kna bunuh?

shema said...

comelnyeeee baby kenapa nak kena bunuh kak?
kejamnyeee nak bunuh hidup-hidup. :(
baru lahir kat dunia. >,<

eita said...

nape plok gi bunuh...
siannyer..

QasehnyaRania said...

nape nak bunuh pulok...sedeynya =(

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

kemana la depa nak letak baby yg lain tu...

Post a Comment

tq 4ur comments~