Followers

Aug 1, 2012

Kursus 2 hari pulakkk~

Salam All.
Me baru balik kursus.
Dekat je tingkat 1.
naik tangga. opis tingkat 2
Kursus KIK
sape suka kursus KIK?
Me tak suka? sebab kene guna otak
manyak kene fikir
kene kasi byk idea
kene kreatif
memikirkan masalah dlm opis
sgt tak suka
Me sempat lelap tau
hahahaha...
Penceramah dia pun leh tahan muda + hensem + tapi serius la mukanya lazer lak tu
hahahah~ tak baik kutuk org bulan puasa ni, esok last day minta maaf kat dia la..

Perot Me lapar
sakit perut pas tido time tengahari tadi
rasa nak uk-uH tapi....tak de lak 'kuar'
hahahaha..
cite kotor skit, heeeee~

Sori, tak sempat lagi nak BW kowang...
but i'LL coming ur home to u all my dearest
muahsss~
TQ kalian rajin singgah komen sini
syg ketat2, heee~

10 princes N princess Yg Sweet:

the malay male said...

patutlah ada bau kentut... hehe

ieda said...

huhuhu akk pun paling x suke ngan kursus .. nak2 kalau penceramah x havoq ! .. ngantukkkkkkkkk

ahsfantasy24 said...

hehe..
mana2 duduk pun memang tak boleh nak lari
daripada kursus.. hee sabar2 (:

MulutPayau said...

selamat berkursus dear....
jangan pulak zzzzzz masa kursus tu ya...

Deqla manjew said...

selamat berkursus... byk berpikir la bgs.. hihi

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

tido masa kursus... tentunya awak duduk baris belakang sekali nie...

Ena said...

HEHE..

JANGAN TIDOQ NAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

Kyra said...

hahaha dekat jerk tu...nsem ek...minta la no tel gurau jerk

anisalya said...

akak line internet tenat. tak dapat nak bw. huhuhu...

Adams Ayens said...

besh kursus..opiz akk kursus d tunda..bengang r..
emme leh tlg akk camne nk buat tulisan jd cam emme buat ni..
turunn je ke bawah..
akk nye melebar jee ketepi..
bagus la kursus..

Post a Comment

tq 4ur comments~