Followers

Oct 20, 2014

Cerita Jumaat-Ahad

Salam...
Saya gabung kan cerita..Pendek je cerita nya...
Ari Khamis, ptg, ambil anak-anak di Taska, dapati Eryna dan Airis dijangkiti sakit mata, mata merah, makin merah dari hari sebelum nya,

Jumaat
Saya cuti jaga anak-anak kerana dijangkiti sakit mata
Saya syak juga kot kalau2 ada jangkitan HFMD
Sebab, sumbat botol, mereka menolaknya...
kot2 ada ulser
tgk tapak kaki cam ade skit2 bintik2 merah
badan, tangan, takde lak tanda2 yg mencurigakan...
 Doktor telah mengesahkan, anak2 saya bebas dari HFMD, Alhamdulillah...
tapi demam skit...
dpt Ubat n MC jaga anak
Opah n Atuk datang tgk cucu yg tak sihat....

Sabtu
Demam lagi,
bagi ubat lagi
mandi air suam
rutin biasa...
Papa work.

Ahad
Demam juga skit
bagi ubat cam biasa
dah tiga hari demam ni
tapi Alhamdulillah!
aktif spt tidak demam...
bwk ke playground petang nya...
Eryna demam balik malam tu
malam tu tido, tapi tak selesa badan, gelisah je

jelum2 kepala n badan dgn tuala basah
Airis demam Eryna sihat
Eryna lak demam Airis sihat
oh demam! pergilah kau jauh2...
Ya Allah berikan kesihatan buat anak2 ku

Isnin ( 20 Okt 2014)
Saya bekerja,

cam biasa anta twin ke taska...
masih monitor mereka...

pst: panjang juga entry ni
hahahahaa.. lepas geram kat demam hahahaaa~


12 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

SINGGAH PAGI ISNIN

Kakzakie said...

Masih bergilir demam still ok juga Me daripada dua-dua demam lagi payah.
Harap terus sembuhlah lepas ni... nak dapat adik tu macam-macamlah si kakak jadinya. Kena sabarlah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai twin pun dmm ya.. kesian depa..

Cikgu Ma said...

semoga sihat semuanya....jaga kesihtan diri dan family...lama x singgah cni...twin dah besar dah :)

ewanthology said...

semoga anaknya cepat sihat.

norey said...

semoga cepat sembuh... demam sila pegi jauh²

Ann Ishak said...

hopefully twins dah kebah demamnya :)

anajingga said...

kak ana doakan anak2 emme kembali sihat sediakala..amin.

Gee Lion said...

semoga anaknya akan sihat seperti sedia kala ye cik emme.. ^^
inshaAllah, sakit itukan kifarah dosa buat kita.. (:

uncle gedek said...

benda paling resah, bila anak2 demam.... kan?

LYAfrina said...

Harap twins dh bransur sihat skarang

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... semoga twin cepat sembuh...

Post a Comment

tq 4ur comments~