Followers

Oct 10, 2014

Sakitnya................

Kejadian semalam petang pas amik twin balik dari opis/taska.....

tutup pintu kereta... danggggg~kuat juga la katupnya
tak prasan ibu jari tertinggal di situ....

rasa nak jeritttt kuat2.. tapi leh control cun lagi pas kene tu..(mane la tau kot2 jiran tgh skodeng bini org ni..hahahah)
tapi tangan dan goyang2 n rasa gigil sebelah badan.... menggeletek rasanya...
tgk ade darah dlm kuku..
oh sakitnya... tuhan je tahu.. dan dan tu rasa nak meraung, mengalir gak la air mata

pst: saya jenis tak tahan sakit
camner rasanya kalo sakit nak besalin normal ???? Ya Allah..kuatkan la aku mengharungi rasa sakit ini. Amiin..................

9 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie said...

Allah... memanglah sakit kalau sampai macam tu sekali.
Sedangkan terkapit sikit pun dah sakit.
Nanti kuku pun boleh tercabut tu Me.
Cari inailah bagi lega.

Nurzakiah Hanum said...

pedih nie

BERT said...

kak adakah saya ketinggalan??? akak preggy lagi ka? hehehe.... klu ya tahniah2.... sama la kita kak jenis tak tahan sakit... paling tak suka sakit tersepit perghhh rasa nak jerit kuat2 kalau kena kan hehhee...

norey said...

mmg sakit Me... tgk pun ngeri....

In shaa Allah..Me boleh.... sakit bersalin normal akan hilang selepas melihat baby...time tu serik sekejap je.....kemudian dah normal kembali perasaan...mcm akak ni....hahahhahaha..... teringin..

Adams Ayens said...

ya ampunnn siannn nye adik akak. Tahan sakit tuuu..kalau kak nink kompem dah marah2 sendiri tu. Alhamdulillah mama Emme byk sabo ek. moga cpt sembuh

HeNRieTTa JoSe said...

moga cepat sembuh....

aizamia3 said...

Teringat masa jari tersepit kat pintu kereta.. tak perasan tanganku yang lagi sebelah belum masuk dalam kereta.. fuh.. rasa nak menjerit.. ;)

Nazayiena Ayiena said...

sakit tu,klu dah terkena sekali selalu beringat berhati2,tapi klu dah nak kena memang kena jgk,klu kat rumah bolehlah ambik ais utk tuamkan terus,nie kat luar tahan ajelah sakitnya.

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... sakit tuhhh.... next time berhati-hati ye...

Post a Comment

tq 4ur comments~