Followers

Dec 5, 2011

5S!!! Tolong!!! Tolong kasi semangat boleh?!



Hurm...... last minute baru nak Sisih
Susun, Seragam, Sapu, Sentiasa Amal

Saya tambah lagi 1S
SOROK!!
Mane nak sorok barang2 yg tak diperlukan ini...campak
ke tong sampah! tapi............takot kalo bos minta nak rujuk
dah takde mendenye....

bilik saya tak sampai 50% Sisih Susun
bilik bos langsung tak sentuh apa
bilik perbincangan, hurm.......tgk cam SUSUN je
OK la tu...
haaa~ pelan lantai pelan lampu pun nak juga
tak cukup paham ke mane suiz lampu , sah2 la ade suis lampu je
pun nak kene TAG gak, layan je laaa...
hope leh siap sebelum audit datang 7hb, jgn sebab bilik saya, bilik bos, n bilik perbincangan bwh tanggungjawab saya dpt "0" dah le ya!!!

Moga azab ni segera berakhir.....ergh!!!

9 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sy doakan ia cpt berakhir ea..

Abang Jonni said...

tambah satu lagi 'S'...

STRESS...
kehkehkehkehkeh

Juliet_iRa~" said...

caiyoo!

heeee

a.samad jaafar said...

sabooo.. buat pelan2.. sikit2 lama jadi bukit ! eh..sesuai ke??? hihihi..

Dilla Ady said...

eh..kena tambah satu S lagi..sabo je la..hihihi

takpe, sempat lagi ni dear..ekk,lagi tak sampai satu ari..sempat ke?

Juliet_iRa~" said...

gud luck kak utk audit tu..

:)

~SaL IjOu~ said...

ohoh..selamat maju jaya~ ;p

Mama Gee said...

err...kalo meja akak ni agaknya camne ek...dh mcm kedai souvenirr dh ni....hik2

JilLL heyrie ♥ mika said...

5 s memang agak stress la emmi,
sabau jek la :)

Post a Comment

tq 4ur comments~