Followers

Dec 5, 2011

Aku Takde Kakak, Aku Ada Kak Ning~Sayang Kamu Kak~

Kami kenal dah lama...
Kami kenal sejak tahun 2000++++ (cant remember the date urgh!!!..Kak Ning ingat????)
Kami kenal hanya di telefon,
Kami mesra di talian
Kami gembira
Kami share suka duka
Kami SERASI itu lah yg Kami rasa saat itu hingga kini

Kami putus utk bertemu
Alhamdulillah temu kamu Kak Ning
Kami semakin SERASI
dan itu lah Kami Adik dan Kakak
lain mak n ayah
Namun kami CoCoK!!!

Kami bertemu tidak pernah berjanji pakai baju color sama
tapi Kami pasti gelak besar bila kami jumpa baju color sama
YA !!! Kami harap kasih sayang ini ABADI




Kak Ning, Sayang Kamu~

17 princes N princess Yg Sweet:

gedek! said...

uncle dah ada...?

ehem ehem...

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya..yui pon xde akak..

eMMe said...

@nuyui a.k.a miss YUI Yui, kalo nak, meh akak jadi kakak yui, heeeee~

eMMe said...

@gedek! Uncle, ade pe tu yea? hehehe...

Eye_nee said...

akk ada 2 kk kandung..seorg telah akk persia-siakan hubungan...sejujurnya akk syggggg kan mereka....semoga hubungan kamu dan "kakak" kamu ini berterusan akrab dan baik2 selamanya...

ChiLaBaey's Spot said...

Saya ada kakak, tapi takde abang.. :(

Kaki Wayang said...

Sayang mak

Ena said...

sayang kita tak?? ehehehehhe.. ;P

cheqna said...

wah....mesti besh sesangat ni

wahida said...

ingatkan ning baizura tadi...ekekekek...

Dilla Ady said...

sy takde kakak, sy takde abg...

untung kak ning yu tu ade adik baik cam yu!

munna said...

kak munna ada semuanya di sekeliling yg kak munna syangi termasuk emme

lovelywa said...

ni kak buyen kan?? dia pun ada ajak akak jumpe, tp akak segan sket..heheh..takpe2 pasni leh kite pakat jumpe 3 orang ehh..

Mama Gee said...
This comment has been removed by the author.
Mama Gee said...

akak anak tunggal..tumpang kasih suami dan kuarga belah sana je...

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Emme : Ttu seronokkan bila ada kwn yg serasi... jeles akak... hihihi

Anonymous said...

Lovlywa...ye r..akk ajak jmpe xmo..
nk segan mende..dulu EMme pun gitu..
dalam persahabatan..harus jujur n ikhlas..
tentu persahabatan kita direstui oleh ALLAH..
kan sygKU emme..
terharu akk bila baca blog ni..
akk baru je tgk..maklum ler bz erk..
ok pepun nnti kite meet 3 org skali..
Tq sygKu..adik manje..

Post a Comment

tq 4ur comments~