Followers

Nov 22, 2011

Dok Ketagih sgt! tak ingat Dunia~

haaaaa~ dok 'ralit' ja dgn iphone/ipad, makwe dah ke mana-mana
buat pasangan bercinta...jgn la jadi sampai cam ni yea...
beringat la sikit....sayang kat harta mende ke kat harta yg bernyawa sebelah anda tu..
mane keutamaan anda...???

Source: Faccebook Hits

10 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahah..mmg nak kena lau gtu caranya..

cheqna said...

=)

Pepel BoNda AmaNi said...

sian wa xda iphone..nangish.....nak request kat dedi amani la....

Ayuraza said...

hahahahha..apa la..penampa sebutir baru tahu awekk cakap mende..haha

MulutPayau said...

hahahha....tu laaa...ketagih sangat..

wahida said...

nasib aku takde iphone..hehe..

♥e'in♥ said...

sib baik bf e'in xcamnie.. huhu..

Lina Rahim said...

Bukan setakat bf/gf kdg2 family pun boleh kecil hati sebab obses dengan gajet

anntaj said...

ketagih namenya tu...:)

Ros said...

salam,
Ha.ha...tu la dok taksub sangat sampai lupa diri,makwe sendiri orang kebas pun dah tak sedar..

Post a Comment

tq 4ur comments~