Followers

Nov 4, 2011

Janji Update punye Entry!

Assalamualaikum wbt! Jumaat Hari ini ramai ke yg dah start cuti raya???
Hai Alls!
Rindu Tak?!
Alaaa...rindu la..sebab dah lama tak update
Rindu kowang tau!
Harap ada yg rindu jugak!
Tak mengapa lah kalau tak rindu pun...
Buat Selamba pun boleh!

Tiada apa pun yg nak Ku katakan
hanya gambar dlm formt GIF, jgn tgk lama2 pening wooo~

hahahhaha!
eh! lupe lak, kowang kene klik gambar ni baru leh tgk gambar banyak2 tu....tengs!

13 princes N princess Yg Sweet:

.: iEyLa :. said...

rinduu!!! :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

rindu aje sis..

slmt hr raya haji yer kak..

atty's said...

miss u emmi..
selamat hariraya aidiladha..

munna said...

MESTILAH RINDU.... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT EMME SEKELUARGA

MulutPayau said...

memang rindu kat eMMe....
Salam Aidil adha utk eMMe dan keluarga...

Eye_nee said...

Rindu kamooo juga..

Selamat hari raya Aidil Ad'ha...

eKa said...

rindu emme juga !!! selamat hari raya emme

Ena said...

emme,

kat sini ramai cam biasa lg.. esok kot baru paka balik.. ena pun esok pagi.. :)

salam aidiladha buat emme sekeluarga..

Rashid said...

rinduu .. opss bolehke? ..

Ros said...

Salam emmi,

Laju sangat gambar2 emmi tu...tak boleh nak tengok lama sikit,pening kepala Kak Ros....

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari raya aidiladha tuk lu...wa taun nie raya dalam wad beb..amani kena admit...huhuhuhu

rienduan said...

me...apsal i x nmpk pun gambar2 tuh?hmm...

Mama Gee said...

salam aidiladha..walaupun terlambat..

Post a Comment

tq 4ur comments~