Followers

Nov 24, 2011

Tak Agak Agak! Wanita ketagih bibir tebal

KRISTINA dengan bibir asal (kiri) dan selepas mendapatkan 100 suntikan. Gambar kanan adalah watak kartun Jessica Rabbit. Metro hari ini

KRISTINA dengan bibir asal (kiri) dan selepas mendapatkan 100 suntikan. Gambar kanan adalah watak kartun Jessica Rabbit.
ST PETERSBURG: Seorang wanita Kristina Rei yang tidak suka memiliki bibir nipis membelanjakan 4,000 pound (RM20,000) untuk suntikan bibir.
Bagaimanapun, dia masih tidak berpuas hati dengan suntikan itu. Wanita berusia 22 tahun itu percaya bibirnya kelihatan hodoh dan dia cemburu dengan bentuk bibir penuh yang dimiliki kakaknya.

Kristina yang juga seorang juruteknik kemudian melakukan 100 kali suntikan silikon bagi membolehkan dia memperoleh bibir yang tebal dan muncung.
Kristina yang mengagumi karakter kartun Jessica Rabbit berkata: “Saya rasa saya nampak hebat.

“Saya sukakan bibir tebal Jessica Rabbit. Pada pandangan saya, dia adalah wanita sempurna,” katanya.

Kristina yang mengakui ketagih dengan suntikan itu kini ingin bibir yang lebih muncung, telinga dan hidung yang runcing dan payu dara lebih besar.

Kristina berkata: “Ia membuatkan saya gembira. Kadangkala orang lain mengejek saya mempunyai bibir tebal tetapi saya tidak hiraukannya.

“Saya inginkan sesuatu yang ekstrim. Saya mahu kelihatan seperti karakter kartun. Saya sudah ketagih dan saya sukakannya. “Beberapa rakan memberitahu saya tidak patut menyuntik bibir menjadi lebih tebal dan besar tetapi saya belum berpuas hati.
“Saya belum memutuskan berapa besar yang saya inginkan, tetapi setakat ini, ia masih kecil,” katanya.

p/s: Agak-agak la nak cantik pun, muda lagi, lagi comel gambar sebelum berbibir tebal, aduhaiii....matcham2 la...

12 princes N princess Yg Sweet:

TS said...

xcantik langsung!!

eMMe said...

@.: iEyLa :. hhahahahha~ pelik! tak tau nak cantik lagu mana dah...

Unknown said...

bengong....xde keje depa nie...

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg asal lg cntik!!

Anonymous said...

bukan cantik pun... setuju la, yang asal lagi lawa...

al-lavendari said...

ya Allah buruknya ..

awak tak usahlah buat apa-apa kat bibir awak. dah cantik dan sempurna dah.

erienz said...

tak bersyukr apa yg ada...bukan lawa pun....lai hodoh adalah...

So Shy Lady (SSL) said...

lucu pon ada....rupa asal tu tde cacat cela pun buat apa lah nk ubah

Mrs Nageb said...

Lagi cantik yang asal kan..ape lah yang diorang fikir... :)

Kaki Wayang said...

Nasib baik anak mak ni tak ketagih nak buat bibir mcm tu..kakakakakaka

Eye_nee said...

biar kan ...biar kannnn...biar kannnn....asal dia bahagia...

Mama Gee said...

esok2 bibir tu membengkak lebih besar dr muka br hang tau.......isk3

Post a Comment

tq 4ur comments~