Followers

Nov 10, 2011

Yea Cari Saya?!

Maaf, andai ada yg menanti entry terbaru dari saya setelah sekian lama tak ber'update',
hurmmm...apa boleh buat jika 'mood' berblogging tidak kunjung tiba...Maaf dari saya byk2

utk pengetahuan kalian semua yg sentiasa mengunjungi blog saya yg tak seberapa indah ini....
yang tak jemu-jemu ngadap blog saya tak seindah mana ini, ada perkhabaran gembira...
bahasa, adik saya, bakal menimang cahaya matanya yg pertama, his wife dijangka bersalin esok
pohon doa daripada kalian, agar segala2nya berjalan dgn lancar dan izin Allah swt, doa ibu dan anak sihat sihat saja...

saya gembira, harap saya jadi 'Aunty' yang baik buat anak buah saya yg pertama....InsyaAllah...

moga selepas ini, saya pula menyusul.......................

14 princes N princess Yg Sweet:

munna said...

oo nak dpr anak buah baru ye emme... tahniah... semoga selamat semuanya...

insyaALLAH lepas ni giliran emme pula

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..sy lak baru dpt anak buah..

dari sepupu..huhu

TS said...

congrats for being aunty.. ;)

Eye_nee said...

Tahniah Untie...semoga baik2 sahaja dan selamat buat ibu dan baby...Kamu???..Jgn stress sgt..InsyaAllah bahagian kamu akan menyusul nnt....

attyfir said...

insyallah emmi mesti jadik unty yg baik..

kty doakan lepas ni rezki emmi lak..amin

uncle gedek said...

jangan lupa belikan hamper!

Mrs Azhar said...

amin.. wani doakan emme jugk!

Miss Layaleya said...

insyaAllah, rezeki kamu pasti tiba.. Miss u so much!!

kyuubi said...

songrats naik pangkat jadi aunty! aku dah lama jadi uncle. haha

MulutPayau said...

semoga semuanya selamat...Tahniah coz dapat gelaran aunty..
InsyaAllah....lepas ni rezeki eMMe pulak....

rienduan said...

alhmdulillah..thniah ea...

♥MAMASYAZA♥ said...

akak dulu pun terover excited bila nak dpt anak buah...hehehehe

Mama Gee said...

tahniahh bakal jadi aunty.... :)

dalila said...

tahniah!!

Post a Comment

tq 4ur comments~