Followers

Nov 16, 2011

Saya Tumpang Gembira Usah Tanya Bila La......

Tak terucap, (walaupun hanya dpt memangku anak kecil ini...) bagaimana harus kukatakan...
Dari malam tadi tak sabar nak melihat anak kecil yang baru lahir ke dunia (walaupun aku hanya makcik kamu) tetap xcited walaupun aku hanya Auntie mu Sarah....umpama ibu mu jua...
Jadilah dapat nengok, belek2, cuit2, sentuhan kasih sayang utk sejam ( waktu melawat di hospital tempoh hari)

Saya tumpang gembira yang amat-amat...........
Saya punya giliran belum diutuskan oleh Allah swt............
Saya harus redha dgn kehendaknya.........
Saya perlu kuat dan berdoa kepada Nya agar diizinkan rezeki zuriat yg solehah.....
keinginan apa lagi jika tidak yang satu itu...
kebahagiaan apa lagi jika tidak mempunya zuriat sendiri
Harus sabar dan tenang dengan setiap yang direncanakan oleh Nya...




Daripada Mummy eMMe~ cewah!

10 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbr sis..ALLAH maha adil..
comel bby ni!

erienz said...

alololo...comeinye, doa bnyk2 emme, lps ni giliran kite pulak...

TS said...

comeynye mummy emme nih..hihi

munna said...

comelnya...insyaALLAH nanti pasti tiba giliran emme pula

smilenajah93 said...

wahhh ~ comelnyaaa ~

Mama Gee said...

chomelnyaa dia....

jgn putus asa...usaha dan usaha lg ya.. :)

Syue Mustafa said...

Emme, tahniah dapat coz anak sedara yg cute sangat. Insyallah nanti akan tiba juga giliran Emme....

♥Eyza Qhairy♥ said...

Jgn sedey2.. Usaha, Doa & Tawakal.. Allah Maha Pengasih dan Penyayang.. Satu hari nanti Dia pasti akan makbulkan doa Emme..

dalila said...

tahniah dh jdi mak saudara...... gn putus asa...

Ros said...

Salam,

Tahniah buat yang dapat baby dan yang dah jadi mak sedara ni...comel sangat.Bersabarlah.... ini adalah salah satu ujian dari allah kat kita...Kak Ros faham,sebab Kak Ros dulu ni pun 3 tahun kawin baru dikurniakan cahaya mata...

Post a Comment

tq 4ur comments~