Followers

Nov 14, 2011

Rindu...




Assalamualaikum wbt 
Pembuka bicara
pagi yg hampir tengahari waktu
Salam Sayang buat semua abg,kakak, adik yg dikasihi
terima kasih sekiranya ada yg sudi jenguk ke sini
Terima kasih kerana mendoakan kebahagiaan, kesihatan dan kesejahteraan kami

saya dah jadi auntie..........
lahir la seorang puteri kepada adik saya (angah Shahrul dan isterinya)
Alhamdulillah lahir secara normal berat 2.66kg

saya akan ke Hospital Putrajaya skrg...
sebelum mereka balik rumah Putrajaya - Sentul - Slim River - Sg Petani
selamat bercuti dan berpantang, semoga sihat sejahter hendaknya...

pst: perasan tak???? gambar tak kene dgn tulisan, hahahah!
saya rindu Mr HuB saya.....huhuhu....

13 princes N princess Yg Sweet:

.: iEyLa :. said...

congrats aunty!!! ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..dah jd auntie..tahniah sis!!

Eye_nee said...

Sudah bertitle Untie yer...congrate tuk adik eMMe...

jedi said...

tahniah..bertambah bahgia lah pasni ngan kedatangan anak buah baru...

RozSyah said...

tahniah dpt anak buah..hihihi

aku tau ko rindu aku jugak kan sebab tu ko letak bangunan ofis aku...hahaha...

erienz said...

tahniah dah jadik mak saudara....

munna said...

tahniah dpt anak buah ....bestnya...

eKa said...

congratz...nak tgk baby, nak tgk baby

wahida said...

congrate dpt anak buah...

cepat tepek gambar tau...

Daddylicious said...

muda2 dah jadi auntie...hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh mesti excited dah dpt anak menakan...tahniah
ermmm tak dak ke gambar ngan kwn akak siti nainy tu...rindula dah lama tak tengok dia

MulutPayau said...

tahniah dik...dah jadi aunty...tentu keseronokan berganda....

::Mamalyna:: said...

wahh...dah jadi antie..panggil ape nie?

Post a Comment

tq 4ur comments~