Followers

Apr 23, 2012

Ilmu penunduk suami...


18 princes N princess Yg Sweet:

Roz said...

'like'

peace!!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

ada tag like tak... :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,gtu ea..

♥MAMASYAZA♥ said...

sexy utk semua itu sudah semestinya...hehehehe

Kakzakie said...

Kalau masih tak boleh lagi memang suami buta hatilah ye emme...:)

Mama Gee said...

wahhh best2 ni..
nk pinjam gambar tempek kt blog ya emme :)

Anje Fara said...

ilmu neh mmg menjadi ! HAHA..

ieda said...

ekkek akk ada baca kat mana niee ekk .. x hinggat dah .. ;))

DaZzlingLilLy said...

betul tu...i setuju sangat..hehe

mama pipie said...

thanks ye kerana mengingatkan mama

MulutPayau said...

suka sangat dgn ilmu penunduk suami ni...hehehe

LinaRahim said...

haha..best la ilmu penunduk ni..tang manja dan romantik tu tak pandailah Lina..Lina kasar dan keras orangnya

LYAfrina said...

sweet,,,
msti diamalkan

Zana Adieyza said...

tips yg sgt hebat!! hihihi... insyaAllah sama2 kita amalkan demi kebahagiaan perkahwinan kita..

BERT said...

wahh... kene amalkan selalu.. baru laki kita cayang kan kak emme :))

ChiLaBaey's Spot said...

Setuju dengan apa yang dikata... Lepas ni terpukaulah jawabnye...

inazamri said...

kena amalkan selalu.

man said...

hahaha..jgn bomoh suami sudah kan..apa2 bgs info ni..

Post a Comment

tq 4ur comments~