Followers

Apr 18, 2012

Surah-surah Untuk Ibu Mengandung

Assalamualaikum wbt kakak2, abang2 dan rakan2 yg dikasihi sekalian





"Maaf kan saya, entry dah asyik cite pasal ibu mengandung je..."

Surah-surah yang bagus diamalkan ketika sedang mengandung :

1) Surah Yusuf - untuk anak yang cantik rupa dan akhlak
2) Surah Luqman - untuk anak yang cerdik
3) Surah Yaasin - untuk anak yang teguh hati dan tidak terpengaruh dengan maksiat
4) Surah Maryam - untuk memudahkan bersalin
5) Surah al-Hujurat - untuk membanyakkan susu ibu


by: Fajridil

Pohon kemaafan, jika entry2 yg saya papar kan di blog saya ini, buat kalian tidak selesa
Maaf atas kesilapan yg tanpa disedari...
Ni semua berlaku atas perubahan hormon saya sekarang
boleh terima ke alasan saya ini??


Minta maaf skali lagi entry2 sejak akhir akhir ini sudah bertukar 'status'...

10 princes N princess Yg Sweet:

atty's said...

okeh apa..emme buat entry camni..boleh tambah ilmu..

Si Gile Dan KeGILAannye said...

wkslam.....
heee...
amboi ibu mengandong ni...

~aSHa~ said...

salam

tahniah yer..lama sha tau...
join kursus PA berbayar tak this year?
mcm last time..yg kita pernah jumpa
do u remember?

-gedek! said...

Untuk suami menanggung ada?

hehe

Kakzakie said...

Bagus utk diamalkan selagi anak belum lahir...

eMMe said...

@-gedek! Uncle! gedix tau! heeheh...

BERT said...

sehat kak emme... cmana mbuk lg ker? hihi...

tips yg baek utk sy jugak neh... dh mula dah baca surah2 penting tu.. yg bgusnya baca 1 AQ lg bgus hihi..

munna said...

amalkan selalu ye emme..insyaALLAH selamat semuanya

Mama Gee said...

akak pun minta maaf juga ya emme...
semoga emme dan baby sihat di sepanjang kehamilan ni..


**lepas ni...nampaknya akan kuranglah terjah sini....huhu....takmo sedihkan diri sendiri...sori ya..harap emme fhm..

Roz said...

xper tukar status pun..aku ni belum kawin, tapi penuh ilmu didada bila baca setiap entri ko ni..hihihi

Post a Comment

tq 4ur comments~