Followers

Apr 26, 2012

Jgn Marah Kalau Isteri....


Eeee.. tak tau la...
sejak dua menjak ni
takde selera nak makan..
sampai tak tau nak makan ape pun ade
belum tahan mengidam lagi...
yg pasti saya kuat n semakin kuat tidur
jgn marah yea Mr HuB...

14 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,kuat lain la ni ea.. bgus2..

eKa said...

takpe...pembawakan budak mmg gitu :)

Si Gile Dan KeGILAannye said...

tu namenye...
comel..!!

BERT said...

penyakit tu dah saya rase hehee... mesti cik hb akak bleh paham punye.. slera saya dah pulih dah.. hehee

ieda said...

ekekekek setuju2 ...
hurmm emme lain punye kes, kena paksa makan dik .. sian bb ..
jgn ikut tekak tuu , cari apa nak makan dan kalau boleh jgn selalu makan yg merapu , apa2 pun ken fikirkan skrg emme ada insan yg menumpang makan apa yg emme makan ;)

-Sara- said...

hihikkk..i lak ngah kuat makan nii..

eh awk! ibu ngandung kene mkn tau..take care! ;)

D_08 said...

Sumpah.....
abg tak caghi yg lain.....
kkiikki...
ok tak cik eMMe...
kalo keluo ayat ghope ni??

Lina Rahim said...

oh, so selama i makan dan jadi gemuk ni husband dapat pahala la ya..Alhamdulillah..ahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, betul2, makan kenyang tanda bahagia:)

cik ika said...

hee~~
bahagia lah cmni kn2

Zana Adieyza said...

zana yg x pregnant ni pun kuat tido mcmne?? hahahha.. serius makin kuat tidooooooo, nyampah!

So Shy Lady (SSL) said...

lebihkan tido ok...mmmng cpat ngantuk pkara biasa tu eceh, konfiden mcm dr plak akk hehehe

btul stiap nafkah yg dbri pd istri akn dpt pahala. apa2 yg istri mkn, pkai dll suami dpt phala ;D

zh-ena said...

eh eh eh betul ker nie :D

a.samad jaafar said...

ok.. malam ni saya suruh org rumah makan satu kawah..ok?

Post a Comment

tq 4ur comments~