Followers

Sep 20, 2012

Bloglist Kesuma Angsana

Puan Penganjur Segmen : Kesuma Angsana

Soalan yg harus u alls jawap:Kenapa uols follow KA ya!
Jawapan: sebab KA seorang yg peramah, mudah mesra, dan rajin singgah ke blog saya utk tinggalkan jejak/komen, suka dpt kawan seperti KA...moga kite kekal berhubungan sampai bila bila pun... InsyaAllah...
Jangan lupa satu perkara
Linkkan N3 uols itu ke blog ini juga
Serta tinggalkan link & komen anda
Di kotak komen N3 KA
Tarikh tutupnyer  2012, 26 september
Jam 12.00 Tengahari aje

13 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

good luck sis =) moga terpilih.

BERT said...

lom join lagi ni.. masih ada masa hehee...

Nens Collection said...

gud luck..hehe

Kakzakie said...

Kakak pun akan buat juga Me. Masih ada masa sehingga 26hb ini.

mama_saly said...

emme..
gd luck oke..^_^..

rieda_ffya said...

mmg kan..KA yg prihatin..tp sy blom wat lagi gak..

mama aryan said...

akak tak sempat join lg,nak kena join gak nih

azizah :) said...

wah...tercalon dlm bloglist KA yer..pasti boleh up trafik masing2 kan..hehe

ieda said...

akk x buat layieeee
huhuhu lupe sokmoo ';))

Kesuma Angsana said...

tq me sudi join. Sgt2 KA hargai. InsyaAllah ikatan persabatan indah akan kekal hingga ke jannah. Pepown jaga diri ye

sal ya said...

tu la. ingat nak join jugak.

Al-Fathcom said...

kunjungi sahabat dari segmen yang sama
http://alfathcom29.blogspot.com/2012/09/bloglist-kesuma-angsana.html

Kharisma said...

singgah mencari sahabat...

Post a Comment

tq 4ur comments~