Followers

Oct 20, 2011

Bahaya Spa Ikan

Ada kowang baca surat kabar pagi ini?


Kementerian Kesihatan nasihat orang ramai henti terapi ikan

PETALING JAYA: Kementerian Kesihatan memberi amaran risiko terapi ikan atau lebih dikenali sebagai spa ikan kerana boleh menyebarkan pelbagai penyakit berbahaya, termasuk Hepatitis C, HIV/AIDS dan tibi serta beberapa penyakit lain yang berjangkit menerusi bawaan air.

Berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini

ps: mujur saya tak minat spa ikan ni, hehehehe~ penyakit boleh disebarkan pelbagai cara kan...moga Allah swt lindungi kita semua dari segala penyakit yg memudaratkan.

17 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

x pernah try...=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

nsb sy xpernah try..hehe.

ratusiput said...

em tak pnh terpikir pun kan tau nk syok je.tp nsb ratu tak pnh cuba.takut kalau ikan tu gigit2... :)

Mrs Azhar said...

alamak wani penah buat skali dulu ms honeymoon. geli-geli je. hehe.lepas ni tak nak buat dah

Eye_nee said...

Tak pernah buat pon...cam tak minat la pulak...

LadyBird said...

x pernah dgr risiko ni..
menakutkan jugak.. huhu..

RozSyah said...

nasib baik aku pun xpernah buat spa ikan ni..walaupun sebelum ni dlm hati ada jugak keinginan nk buat..hahaha..ok cancel!

farra8979 said...

sebelum ni kan memang ada hati pun nak buat. tapi nasib baik la kan.. ^__^

munna said...

kak munna tak pernah try pun..klu ada pun mmg tak nak takut dan geli

Nigina said...

ishh bahaya ni.. laki akak suka spa ni aduhh bahayanye...

wahida said...

dulu dah pernah kecoh pasal spa ikan ni...tapi aku tgk ramai je yg selamba duk nak bg kaki kat ikan2 ni...huhu....

wana yusuf said...

spa ikan bahaya ya... seb baik tak pernah try...

My Little Diary said...

tak pernah pun mencuba...
takut tgk ikan tu, lgpun saya penggeli...huhuhuhh

gedek! said...

baru nak cuba makan ikan tu....

Mama Gee said...

x suke juga sbb geli...hehe

Azmie said...

x baca paper tengok mhi pagi tadi.. =)

Niena Pengembara Ilahi said...

tpi sblum penah terfikir tntang bnda nie

Post a Comment

tq 4ur comments~