Followers

Oct 5, 2011

Ye Saya Kuat! yah!yah!

Emme-mesti-kuat-yahh-yahh

Saya nak ucapkan berjuta juta terima kasih, sebab kalian bg saya support
kuat-kuat akan saya ini, sesungguh, saya hanyalah insan yg lemah...yg inginkan perhatian dan kasih sayang, ternyata kasih sayang kalian tak berbelah bagi (cewah)
sayang kowang ketat-ketat

HARI INI adalah kenyataan....SEMALAM adalah sejarah dan ESOK adalah impian....
cabaran dalam kehidupan mematangkan seseorang
betul tu...adakala kite UP, adakala kite DOWN takkan lepas dari ujian Allah swt, kerana apa? kerana Allah swt sayang kan kita....terpulang pada diri kita, sejauh mane kekuatan, keimanan, ketakwaan dan keberanian kita hadap segala pancaroba yg dtg pelbagai bentuk...

KUAT mcm....?? takmo LEMBIK2 Okey!!! heeeee~~ senyum... !!!

11 princes N princess Yg Sweet:

Mrs Nageb said...

Betul tuh eMMe....

Mama Gee said...

akak pun mengalami kedukaan yg sama...sedihh....tp takpe..kawan2 kat sini ramai yg bg semangat..kita tak keseorangan... :)

Ena said...

betul tu emme.. :)

eT said...

yeahhh...caiyuk2...

munna said...

suka semangat mcm ni...chaiyok! chaiyok! emme

eKa said...

iiiiyahhhhh...emme kan kuat :)

Eye_nee said...

yeah..that's my sis....keep strong...be strong...

Pepel BoNda AmaNi said...

yeah..yeah......ur miss strong...sambil nyanyi2 lagu hani madu...

cheqna said...

ujian yang allah turunkan kepada hambaNYA..itu menandakan DIA sayang pada kita....bukan semua orang terpilih untuk menerima ujian dariNYA
jadi...bersyukurlah dengan ujian dari Allah..

a.samad jaafar said...

hari dah UP !! sybas sahabatku...

bunyi 'yah.yah.' tu mmg best..hihihi

Amy Syaquena said...

tak tahan kak tengok makanan tue..adoi kalau ada depan mata boleh langgar pantang cam nie

Post a Comment

tq 4ur comments~