Followers

Oct 4, 2011

Mood tgh Down~Sedih...


Bagaimana harus ku luah
Biar saja ku simpan dlm hati
Biar hati ini saja yg sakit
Bukan ku tak mampu menahan rasa sakit ini
Bisa saja
Biar kutanggung derita
Biar kuhadap semuanya
Bukan kamu
Bukan siapa siapa
Bukan ku jaja cerita luka ini

Tak Mungkin ku aib kan mu
Tak Mungkin ku begitu

Takkan ku benci kamu
Takkan ku biar ini menikam hati mu
Takkan kamu rasa sakit ini
Takkan kamu faham hati ini
Takkan ku lupa detik air mata mengalir
kerna tidak tahan menahan rasa marah

Maafkan aku sayang....
Kerana keterlanjuran ku
Kekasaranku
Kilafku silapku
kerana ku tak sempurna bagi mu....

18 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

be strong dear..
yang berlaku hanya kita je yang tahu dan hanya kita je yang alami...

gedek! said...

:(

nuyui a.k.a miss YUI said...

SBR EA SIS..

kuatkan diri..

Eye_nee said...

beb....be strong.....

Amy Syaquena said...

kenapa ni sis , sabarrr ye sis be storng ok...

♥MAMASYAZA♥ said...

apapun ygberlaku, semoga emme tabah hadapi semuanya

eKa said...

nape ni emme.byk2 sabar

Pepel BoNda AmaNi said...

be strong beb...

ratusiput said...

jgn sedih2.kena kuat semangat tau!

a.samad jaafar said...

kelmarin up..hari ini down..proses ini pasti berulang2..ia membina kekuatan..percayalah...

norh said...

ujian untuk menambah semangat..

Lina Rahim said...

hugs ketat2

Mrs Nageb said...

Kenaa dr?be strong ye... :)

Ena said...

sabar yeh!..

gitu la adat dalam kehidupan.. kita hanya manusia biasa..

kembalikan ceria diwajahmu dear..

So Shy Lady said...

pahit mnis khidupn. Yg pnting jd pngajarn bguna dlm hidup kita

::Mamalyna:: said...

sabar bebanyak yer... idup memang byk dugaan, antara kita kuat atau lemah jer... yang penting Allah tu ada disisimu

Amy Syaquena said...

Morning sis ,

amy ke sini nak lihat keceriaan akak dan celoteh akak huhuhu~ jangan sedih lame2 ye...

lovelywa said...

dah macam lirik lagu plak mie..hehe..jgn sedih2 yee..

Post a Comment

tq 4ur comments~