Followers

Oct 12, 2011

Cite Nangis2! Saya Pun Apa Lagik!!! Banjir Sudahhh~

Cite Nanges2
saya ni cepat je nak nangis
cembeng org tua ckp (eh! org muda pun ckp gak kan..)
melalakkkk je keje nye (eh! tu keje boo~dak kecik kan...hahaha)
tak leh kalo miss tgk cite drama bersiri ni!
mesti takmo lepaskan peluang layan 2 cite ni...

saya suka Fasha Sandha berlakon!

saya suka Tizz Zaqyah berlakon!

walaupun ada je gosip
ade je kontroversi tentang mereka
tapi saya tak kisah!
bukan sahaja cantik
mereka ni punya pakej
dah nama pun Artis kan!

 terlalu menghayati~ apa lagi nanges la kamooo di situ! hahaha....

gewammm sambil ketap2 gigi tgk Fiona!
kesiannye Soffi.............nanges!!!
sungguh meresap dlm jiwaku....

8 princes N princess Yg Sweet:

Lina Rahim said...

Hai eMMe..Lina pun suka Fasha Sandha tu..at least tak la berlakon harapkan muka je..

RozSyah said...

wehh..aku pun nangis tgk soffi semlm..hihihi...

nuyui a.k.a miss YUI said...

xlyn lak citer ni..heheh..

p/s: mane sis menghilang ni haa??

Nigina said...

huhuhuhu layan juga ko drama yer... sabtu ni kul 10 kat tv3 jgn lupa... drama kakak ipar akak kuar heheheh

lovelywa said...

akak pun tgk gak..sblm tu maleh gak nk layan drama melayu ni tp tetiba rasa besh plak..

Mama Gee said...

samalah kita..mudah menangiss gak...sampai Mr B asek sakat je kalo tgk mama menagis ms tgk drama...huhu

erienz said...

samalah kite..jiwe lmbut...tp tgk kedua2 cite tu x de feel pun..sbb x mengikuti...hehehe...

Eye_nee said...

Tak ikut pon kedua-dua citer tu...

Post a Comment

tq 4ur comments~