Followers

Mar 8, 2012

Minta Maaf 6 hari tak Update Cerita Saya

Assalamualaikum wbt
Salam Sejahtera
Apa khabar semua
Semua baik-baik sahaja kan?
Saya baik baik saja
Jgn risau
Rindu ke?
Saya lagi rindu...

Saya takde cite BEST untuk dikongsikan
Saya layan MOOD saya
Mood Tak Best...
Saya ni org nye SENSITIF
harap kowang Faham...
Terima kasih kawan-kawan blog
yg masih sudi singgah
n bertandang ke 'teratak' saya ini

Sayang kakak2
Sayang Abg2
Sayang Adik2
kerana sentiasa menyokong saya...

Saya ada cerita nak dikongsikan
tapi... kalau saya 'BERJAYA'
ALHAMDULILLAH...
Kalau ALLAH masih belum izinkan
Saya Redha
Saya Pasrah
Harap sgt TAHUN ini 'giliran' saya...
memikirkan nya saya SEDIH
TAPI saya mahu jadi GEMBIRA
seperti KAMU KAMU semua
Saya DOA kan yang TERBAIK
untuk diri sayan
dan KALIAN juga...

15 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe sis..cubaan kan..

rindu akk..

cheqna said...

insyaallah..cheqna doakan yang terbaik buat me
take care =)

Lina Rahim said...

tak sabar nak menantikan berita dari eMMe..InsyaAllah eMMe berjaya..

TS said...

adik doakan hasrat akak yg murni tu tercapai..
sabar ek..mungkin belum tiba masanya.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

jom join sis..

http://nuyuijoinsanesini.blogspot.com/2012/03/megagiveaway-by-penmerahcom.html

Kakzakie Purvit said...

Biasalah ada masa mood tak ada, ada masa mood ada masa pulak terhad... ambil masa seketika..

Pepel BoNda AmaNi said...

take care...wa doakan yang terbaik tuk lu...don sad2 ok.. :P

Rose said...

ko jgn sedih2 wei..nnt aku lagi sedih tau..

aku xde tempat nk bergantung..ko ada jugak bahu nk bersandar dan bantal peluk...hihihi...

BERT said...

oh mane kak emme menghilang... janga sedih sis.. luahkan jika boleh diluahkan disini.. saya doakan impian akak tercapai ye.. aminn

Mama Gee said...

emme ~ saya pun org yg sensitif jugakkkkkkkk...
leh kawanlah kita ni...hehe....

FirZie83 said...

azie pun sensitif juga kak ;p apa cita yang akak nak share tu?cam x sbr nak dgr apa citanya...apapun...akak amik masa utk stabilkan emosi dulu ya kak ;p

MulutPayau said...

Dik.....rindunya..!!!
Kenapa ni dik...????

Semoga adik berjaya....InsyaAllah.....

eMMe said...

Terima kasih atas komen kalian semua
sayang kowang ketat2
muahsss~
kalo tak berjaya, saya tetap gak nak kongsi dgn kalian semua...harap kalian sudi membacanya, heee~

Miss Layaleya said...

smoga Allah melindungi kamu.. amin..:)

erienz said...

Jangan sedih2 dear, insyaallah ada rezeki utk kite, minggu lps balik jelai yer?

Post a Comment

tq 4ur comments~