Followers

Mar 26, 2012

Tak Tau Kualiti tu Apa kene la gi Kursus Kualiti kan...~






Group saya present Kumpulan Barbie Doll tau! hahahaa~

Last Day Kursus Kualiti~ Bergambar Kenangan....
Group saya yg Best, group lain bes gak kot, heeee~
Semua bergambar sebelum balik opis~
Harap lepas ni bekerja dgn lebih Kualiti
tamo malas2
tamo moody2
kene rajin
n jadi staff yg BERKUALITI
Tu penting.....

Kowang pun tau!
Selamat Bertugas
make sure keje u All semua Kualiti...
InsyaAllah...

12 princes N princess Yg Sweet:

Si Gile Dan KeGILAannye said...

baru jek pagi ni akak ckp kat saye akak lesu..
hahahahah!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

tgk yg surat khbr tu,teringt aktiviti time blaja dlu..hihi.

Kakzakie said...

Betul kadang tahu nak gaji naik. nak bonus lebih tapi kerja tak berkualiti.

Eh... skirt paper pun nampak cute kan:)

ieda said...

memang seronok program macam nie
harap2 dpt menaikkan layie kualtiti kerja kita kan ;)

wahida said...

grup barbie doll tak menahan tu...hehe...

DaZzlingLilLy said...

owh staf KPT rupanya emmi ni..hehe..universiti kita pun bawah KPT jgk..

cheqna said...

semangat kerja!!!!!!!!!
chayokkkkkkkkkk

eita said...

keje..keje..keje...

munna said...

seronoklah berkursus mcm ni... meriah je...

Mama Gee said...

nampak sgt menyeronokkan... :)

Roz said...

aku pun kena gak 2hari kursus ISO..hahaha...nasib baik hari ni dah abis dah...

::.GeiNa.:: said...

best la tgk ko emi...asyikla kursus...nk msk kpt lah..ade kosong tk?heheheh

emi..nk no tepon ko...hp aku rosak so no.contact semua ilang..nnt ko no. hp ko erk

Post a Comment

tq 4ur comments~