Followers

Dec 20, 2014

Selamat Hari Lahir Mak!


Nak cite pasal Mak saya ni..
Dia ni org yg paling saya sayang
saya kasih dan cinta
mendalam sayang saya pada dia..
tiada nilai tandingnya...

Ingat lagi waktu kecil mak selalu marah2 sayang...
mak pukul2 manja saya...
mak bebel2 kt saya...
saya lak dulu seorang ank yg degil, suka wat keputusan sendiri,
suka memberontak, banyak la nakal n buruknye perangai saya dulu...
mak byk nasihat kan saya...
walau pun begitu kelakuan saya... saya ingat kata2 mak,
nasihat mak, ajaran mak..
saya tak lupe tu sume...

Bila saya dah kawen.. dah dewasa.. 
saya makin rapat dengan mak
bagi saya makla segala2nya..
kalo mak tak sihat..
saya risau sgt
Selalu berdoa pada Allah swt..
moga mak terus dilindungi,
dirahmati..diberkati dan disayangi Allah selalu...

Mak! moga mak bahagia dgn usia ini...
moga cucu2 mak bertambah..dan menceriakan hari2 opahnya...

Amiin............. Yarabbal Alamin...

Pst: bila taip entry ni..rasa pedih dah hujung2 mata ni... tanda apakah itu yea?


4 princes N princess Yg Sweet:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Slmt hr lahir utk mak akak.. sy pn mcm tu. Dl nakal. Bl dh kwin n ada anak makin close dgn mak n dpt rs mcm mana prasaan mak ayah ms bsrkan kita .. sedih :(

LYAfrina said...

Alhamdulillah..
Selamat hari lahir buat emak emme.. smoga beliau trs sihat.amin

Muda remaja lg mak.

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Selamat Hari Lahir untuk mak Emme... semoga mak emme dikurniakan kesihatan yang baik dan di panjangkan umur...

Teman singgah di blog Emme sambil menabung Energizer untuk twin...

Najib Ariyan said...

kirim salam kat mak... diusia tua kadang tak mampu nak jaga mak sepenuh masa jadi kita bekalkan mak bapak dengan suppliment supaya dia sihat terus dan senang menjalani kehidupan

Post a Comment

tq 4ur comments~