Followers

Feb 2, 2012

Bahagianya Mereka....

The Pitt and Jolie Family...




Comel.
Bahagia.
Lengkap Hidup mereka
saya pun mau seperti mereka.
Bahagia.
Indah.
Anak-anak penyeri hidup kan...

12 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tp depa tak kawinkan?? toi dak..huhu

cheqna said...

insyaallah
moga doa dan impian me akan dimakbulkan Allah insyaallah

Umie a'iesya said...

Amin Ya Allah. Sya doakan kak emme selalu.

~aSHa~ said...

insyaAllah...maybe Allah nak berikan yg terbaik untuk emme..cuma kita manusia perlu berdoa, bersabar dan teruskan usaha.....maybe dia nak suh hanimun lama2...mcm sha..tak dan nak hanimun dah..anak2 sdg membesar..penat, letih sometimes stress bila hUBby OS....

So Shy Lady said...

bahagianya.....

jgn putus bdoa ye mudah2an akn ada rzekinya nnti ;) oloo gram la kucing kt bwh tu...seriyes comel

Mama Gee said...

sweeet...! :)

♥MAMASYAZA♥ said...

insyallah ada rezeki nanti mana tahu dpt kembar jugak...aminnn

Eye_nee said...

jgn putus harapan sis..InsyaAllah ALlah itu maha mendengar....hanya masa....

qaseh johanna said...

kita lg bahagia sbb kita halal utk selamanya..cuma rezeki terindah belom smp..tggu hujung thn ni..insyaALLAH ada..kita sama2 la doa.. :)

eKa said...

comel kan emmeeee... bilakah kita??? bila?

ieda said...

wahh bahgianya ...
kembar dia sgt2 cumei
dan kakak tuu pegang si kembar .. biruu mateeee huwaaaaaaaaaa

nadia said...

kak emme, semoga 2012 ni memberi sinar kepada rumahtangga kita berdua. :')

Post a Comment

tq 4ur comments~